طراحی ویلا لواسان توسط معماران سراسر کشور

نویسنده:

۱۳۹۹-۰۴-۰۹

طراحی ویلا لواسان در طرح تو طرح انجام شد.

فرآیند طراحی ویلا لواسان از تاریخ 22 خرداد 1398 آغاز شد و به مدت 1 ماه به طول انجامید. کارفرمای محترم معماران برتر را در تاریخ 15 تیر مشخص کرد.

در پروژه طراحی ویلا لواسان معماران در سه بخش طراحی نما، روف گاردن و استخر طرح‌های خود را بر اساس اطلاعات اولیه پروژه ارسال کردند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در طراحی ویلا لواسان 125 معمار و گروه معماری شرکت کردند که از میان آن‌ها 32 طرح ارسال شد و از میان این طرح‌ها به انتخاب کارفرما رتبه های اول تا سوم جوایز مشخص شده را دریافت کردند.

پروژه طراحی لواسان به دلیل فضای زیادی که وجود داشت دست طراحان و معماران ما را باز گذاشت برای اینکه به بهترین نحو ممکن موارد ذکر شده را طراحی کنند.
به همین دلیل یکی از اصلی‌ترین فاکتورهایی که در انتخاب نفرات برتر نقش داشت میزان خلاقیت و نوآوری بود که معماران در هنگام طراحی باید پیاده می‌کردند.

سبک های طراحی ویلا در لواسان

به طور کلی طراحی ویلاهایی که در لواسان صورت می گیرد عمدتا از سبک‌های مدرن الگوبرداری می‌شود و بافت ویلا های منطقه لواسان به همین ترتیب است.

ویلاهای این منطقه از متراژ بالایی برخوردار هستند و همین نکته دست طراح را برای طراحی‌های جدید و ایده‌پردازی‌های نو باز می‌گذارد.

طراحی ویلا در لواسان منوط‌ به یک سری فاکتورهایی است که در هنگام طراحی، معمار ملزم به رعایت آن خواهد بود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

  • موقعیت محل ساخت ویلا
  • فاصله نسبت به گسل
  • برق‌کشی منطقه مورد نظر
  • آب و هوا
  • موقعیت ویلا نسبت به ویلا های مجاور

پس از بررسی شرایط فوق طراح می‌تواند به سبک‌‌های مختلف، ویلا را براساس متراژ زمین و نیاز کارفرما طراحی کند.

طراحی ویلا مدرن در لواسان

همانطور که اشاره کردیم طراحی ویلا مدرن در منطقه لواسان در سال‌های اخیر بسیار رواج داشته است.
به دلیل هزینه معقول نهایی برای کارفرما و شکیل بودن نمای ویلا بسیاری از کارفرمایان ترجیح می‌دهند تا ملک خود را به این صورت طراحی نمایند.
گفتنی است خلاقیت در طراحی به سبک مدرن نقش غیر قابل انکاری را ایفا می‌کند.

طراحی ویلا لوکس در لواسان

یکی دیگر از سبک ویلاهایی که در منطقه لواسانات به چشم میخورد ویلا های لوکس خواهد بود که از گذشته طرفداران زیادی داشته است.
این دسته از ویلاها برای پیاده‌سازی نیازمند هزینه بالایی است و بیشتر مناسب پروژه‌های بزرگ خواهد بود.

طراحی ویلا چوبی در لواسان

طراحی ویلا چوبی یا همان کلبه‌های چوبی در مناطق مرطوب بسیار مرسوم است اما به دلیل سبک خاص معماری و علاقه برخی از سازندگان به این دسته از طراحی‌ها در مناطق لواسان هم به چشم می‌خورد.

یکی از پرطرفدارترین نوع ویلا، ویلاهای سوئیسی می‌باشد که زیر شاخه ویلاهای چوبی به شمار میرود و در منطقه لواسانات هم قابل پیاده‌سازی است.

هزینه ساخت ویلا در لواسان

هزینه ساخت ویلا لواسان به صورت قیمت واحد امکان پذیر نیست چرا که به طور کلی عوامل مختلفی در تعیین قیمت آن نقش دارند.

اما در مجموع با توجه به میزان مصالح مورد نیازی که کارفرما باید خریداری کند و مقدار مقاطع فولادی به کار برده شده در ساخت و ساز می‌توان برآورد هزینه کرد و با در نظر گرفتن تمامی جوانب کار را شروع کرد.
بدست آوردن کلیات هزینه‌ها منجر به آن خواهد شد که از دیگر هزینه‌های اضافی در هنگام کار جلوگیری شود و برآورد نهایی پروژه در نظر گرفته شود.

مزایای طراحی ویلا لواسان در طرح تو طرح

مجموعه طرح تو طرح به مدت 5 سال است که در حوزه معماری مشغول به فعالیت است.
در طی این سال‌های فعالیت بیش از 100 پروژه معماری انجام شده و در حال حاضر بیش از 9000 معمار فعال با مجموعه ما همکاری دارند.

طرح تو طرح بستری فراهم آورده تا کارفرمایان و صاحبان پروژه بتوانند به راحت‌ترین شکل ممکن با معماران سراسر کشور ارتباط برقرار کنند و طی مدت زمان مشخصی طرح معمار منتخب خود را اجرایی سازد.

کارفرمایان در هنگام مراجعه به دفاتر طراحی امکان انتخاب نداشته و پس از صرف هزینه و زمان زیاد تنها یک طرح دریافت می‌کنند که عمدتا از جانب گروه معماری قابل اصلاح نخواهد بود.
اما در مجموعه طرح تو طرح پس از دریافت چندین طرح بنابر پروژه خود بهترین طرح‌ها را انتخاب کرده و از معماران می‌خواهند در رابطه با طرح ها توضیحات تکمیلی ارائه دهند و از طرح خود دفاع کنند.

شما کارفرمایان عزیز که قصد ساخت و طراحی ویلا در لواسان دارید می‌توانید به راحتی با کارشناسان مجموعه طرح تو طرح ارتباط برقرار کنید و پروژه خود را به ما بسپارید.

دیگر امتیازی که طرح تو طرح دارد این است که هزینه طراحی را کارفرمایان مشخص خواهند کرد و بر اساس قیمت گذاری صورت گرفته پروژه، معماران طرح های خود را ارسال می‌کنند.

در رابطه با دیگر مزیت آن باید به این نکته توجه کرد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارفرما به طرح مورد نظر خود دست پیدا خواهد کرد. چرا که طراحان یک زمان مشخصی برای ارائه طرح‌های خود دارند و از لحاظ تایمی محدود هستند که به خودی خود یکی از چالش‌هایی است که معماران با آن دست و پنجه نرم خواهند کرد.
گفتنی است در صورتی که برای کارفرما از لحاظ زمانی محدودیتی وجود نداشته باشد امکان طولانی تر بودن مهلت طراحی هم میسر خواهد بود.

 برای ارتباط با کارشناسان طرح تو طرح و دریافت مشاوره، روی دکمه زیر کلیک کنید.

درخواست مشاوره

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

برای ثبت دیدگاه ابتدا باید وارد شوید

ورود
(۰۲۱)۲۲۸۲۶۳۱۸
ارسال تیکت(ابتدا لاگین شوید)