طراحی برج موندریان در دوحه (قطر)

نویسنده:

۱۳۹۹-۰۵-۲۱

برج موندریان یکی از لوکس‌ترین برج‌های حال حاضر قطر به شمار می‌رود که توسط طراح مشهور هلندی به نام مارسل واندرز طراحی شده است.

واندرز یک برج دیگری با همین نام در شهر میامی آمریکا ساخته بود. صاحبان پروژه از واندرز درخواست کردند که پروژه موندریان را با در نظر گرفتن بافت و فرهنگ شهر دوحه پیاده کند.

به همین دلیل واندرز با الگوبرداری از سبک عربی - اسلامی کشور مربوطه برج موندریان را طراحی  کرده و ساخت سالن‌ها و اتاق‌های متنوع با دیزاین‌های مختلف را در دستور کار قرار داد. نتیجه کار را میتوانید در ویدیو مشاهده نمایید.

برج موندریان برجی مدور است و بر اساس نورپردازی منحصر به فردی که دارد از دوردست قابل رویت خواهد بود.
این برج دارای 211 اتاق با متراژ های متفاوت میباشد که طراحی این حجم و تعداد از اتاق، جدا از سالن‌های عمومی و محیط‌های دیگر نکته قابل توجهی است.

از دیگر امکانات برج موندریان این است که تمامی اتاق خواب‌ها دارای چشم انداز دریا و محیط ساحلی هستند.

همچنین این هتل 5 ستاره یکی از جدیدترین هتل‌های حال حاضر دوحه قطر به شمار میرود که میتوان گفت تمامی قسمت‌های یک هتل بی نقص را در خود جای داده است. به همین دلیل توریست‌های زیادی سالانه برای اقامت خود هتل موندریان را برمی‌گزینند.

دسترسی هتل موندریان

دسترسی این هتل به این صورت است که در نزدیکی دریا قرار گرفته است و در جوار برج زیگ زاگ و البته استادیوم لوسیل است. از همین رو در سال 2022 که قطر میزبان جام جهانی بود به دلیل مسافت کم تا استادیوم، بسیاری از توریست هایی که برای تماشای بازی های جام جهانی آمده بودند هتل موندریان را برای اقامت خود انتخاب کرده بودند.

مرکز خرید لاگونا، دهکده فرهنگی کاتارا، موزه ملی قطر و مرکز خرید سیتی سنتر دیگر مکان‌هایی است که فاصله کمی تا هتل موندریان دارند.

امکانات هتل موندریان

هتل موندریان دارای امکانات بی نظیری است و سازندگان سعی داشتند تا نمونه کامل از یک هتل 5 ستاره را برای توریست‌ها و مهمانان خود ایجاد کنند.

هتل mondrian دارای اتاق‌های 1 الی 4 تخته به همراه سوئیت هایی با متراژهای متفاوت است. امکانات داخل اتاق‌ها نظیر مینی بار، آشپزخانه، رایانه، تلویزیون، سیستم صوتی، مبل و صندلی است. 

بخش‌های عمومی هتل هم استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، مرکز اسپا، زیبایی پوست و صورت، کافه و رستوران‌های مختلف، سالن رقص باله، سالن پذیرایی، لابی، اتاق چمدان، گاو صندوق و پارکینگ می باشد.

اتاق های هتل موندریان

اتاق‌هایی که برای اقامت مهمانان در هتل موندریان استفاده می‌شود انواع مختلفی دارند.

این اتاق‌ها شامل اتاق استاندارد، اتاق دبل استاندارد، سوئیت دو خوابه لوکس، سوئیت لوکس دارای تراس، سوئیت لافت، پنت هاوس سه خوابه، سوئیت اوپال و اتاق خانوادگی است که هر کدام از این اتاق‌ها بنا به فضا و قیمتی که دارند از متراژها و امکانات‌های برخوردار هستند.

 برای ارتباط با کارشناسان طرح تو طرح و دریافت مشاوره، روی دکمه زیر کلیک کنید.

درخواست مشاوره

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

برای ثبت دیدگاه ابتدا باید وارد شوید

ورود
(۰۲۱)۲۲۸۲۶۳۱۸
ارسال تیکت(ابتدا لاگین شوید)