اپلیکیشن های طراحی معماری

معرفی اپلیکیشن Houzz  برای طراحی و دکوراسیون داخلی

نویسنده:

۱۳۹۹-۱۰-۰۷

در این قسمت به معرفی اپلیکیشنی می‌پردازیم که در زمینه طراحی داخلی و فروش محصولات خانگی بسیار محبوب است. به‌ طور کلی حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید با دیدن طراحی‌ها و دکور‌های مختلف این اپلیکیشن، ایده‌های جالبی خواهید گرفت.

اگر علاقه به طراحی داخلی دکوراسیون منزل یا محل کار خود دارید، مهم‌ترین چیزی که می‌تواند شما را در این زمینه کمک کند، بهره‌گیری از ایده‌های نوین و مناسب با شرایط خاص شماست. اپلیکیشن Houzz  با تجمیع بیش از 4.5 میلیون تصویر مرتبط با موضوع طراحی داخلی در محیط زندگی یا محل کار، می‌تواند شما را برای به دست آوردن طراحی زیبا و دلنشین یاری نماید.

این اپلیکیشن یکی از جذاب‌ترین اپلیکیشن‌های طراحی داخلی است و با محیط کاربری ساده همه را جذب خود خواهد کرد.

ویژگی های کلی در اپلیکیشن Houzz

شما پس از دانلود و ساختن یک حساب کاربری می‌توانید از بخش‌های مختلف این اپلیکیشن بهره‌مند شوید. اپلیکیشن Houzz  دارای بخش‌های مختلفی از جمله Stories ، Find pros، Photos، shop و  Advice  اشاره کرد. در بخش Photos می‌توانید براساس خواسته‌ی خود فیلتری را اعمال کنید تا فقط تصاویر مورد نظرتان نمایش داده شود. برای مثال برای دیدن اتاق خواب کودک با رنگ آبی کافیست در بخش فیلتر Room، گزینه Bedroom را انتخاب کنید و سپس در بخش Color رنگ مورد نظرتان را وارد نمایید. در نهایت طراحی‌های مختلف و خانه‌های مختلفی را با توجه به سلیقه و خواسته‌ی خود مشاهده می‌کنید.

ویژگی wish list در Houzz

همچنین می‌توانید عکس‌های مورد علاقه شما را به Wish List اضافه کنید تا همیشه برایتان در دسترس باشد. در بخش Shop به راحتی می‌توانید محصولاتی که در طراحی‌های داخلی مختلف مشاهده می‌کنید را خریداری نمایید که البته امکان خرید از این سایت در ایران وجود ندارد. نکته‌ی جالب تر این است که شما می‌توانید در بخش Find pro با شرکت‌های طراحی داخلی آشنا شوید و بر اساس لوکیشن ، آدرس نزدیکترین‌ها را به خود را دریافت کنید. از سوی دیگر اگر خودتان یک طراح داخلی هستید می‌توانید طرح‌های خود را در این اپلیکیشن به اشتراک بگذارید. به طور کلی در اپلیکیشن Houzz تمامی طرحی‌ها با همهی سلیقه‌ها موجود خواهد بود و بهترین گزینه برای ایده گرفتن از طرح‌های جذاب است.

قابلیت تست محصولات در بخش camera

قابلیت دیگر این اپلیکیشن این است که می‌توانید با رفتن به بخش دوربین یا کلیک بر روی camera در محیط مورد نظر، محصولات مختلف این سایت را امتحان کنید و قبل خرید طراحی‌هایی را از طریق این قابلیت انجام دهید. با این روش می‌توانید قبل از خرید محصول، آن را در مکان مورد نظر قرار دهید و از طراحی داخلی خود لذت ببرید. این قابلیت برای خرید‌های اینترنتی بسیار جذاب و پیشرفته است.

محیط کاربری اپلیکیشن Houzz

اپلیکیشن Houzz در سیستم عامل‌های اندروید و ios به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. البته لازم به ذکر است این اپلیکیشن از یک سایت جامع با نام Houzz نیز برخوردار است. این اپلیکیشن دارای امتیاز 4.6 است و تا کنون بیش از 10 میلیون بار از طریق فروشگاه Google play، بیش از 10 هزار بار از کافه بازار و بیش از 8 هزار بار از مایکت دانلود و نصب شده است.

نویسنده: فاطمه محمدخانی

 

اگر از این مطلب خوشتان آمد می‌توانید  دیگر مطالب بلاگ طرح تو طرح را مشاهده کنید.

 برای ارتباط با کارشناسان طرح تو طرح و دریافت مشاوره، روی دکمه زیر کلیک کنید.

درخواست مشاوره

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

برای ثبت دیدگاه ابتدا باید وارد شوید

ورود
(۰۲۱)۲۲۸۲۶۳۱۸
ارسال تیکت(ابتدا لاگین شوید)