نقشه‌برداری هوشمند در اپلیکیشن

Camtoplan | نقشه‌برداری هوشمند در اپلیکیشن

نویسنده:

۱۳۹۹-۱۰-۰۷

 | نقشه‌برداری هوشمند در اپلیکیشنCamtoplan

حتما تا حالا با این مسئله مواجه شده‌اید که وقتی می‌خواهید طول چیزی را اندازه‌گیری کنید، طول‌سنج مورد نظر خود مثل خط‌کش، متر غیره را در دسترس‌ خود نداشته باشید. نقشه‌برداری کار راحتی نیست؛ تخصص، دقت و زمان زیادی می‌خواهد و باید از ابزار مختلفی برای ترسیم نقشه از محیطی همچون یک ساختمان بهره گرفت. این اپلیکیشن‌ها شاید کارآمدترین ابزار برای این کار باشند، محصولات نرم‌افزاری که در رایانه و موبایل و تبلت می‌توانیم برای راحتی نقشه‌کشی از آن‌ها استفاده کنیم. ما به شما camtoplan را پیشنهاد میکنیم.

Camtoplan نمونه خوبی از نرم‌افزارهای نقشه‌کشی است که کار با این اپلیکیشن هم بسیار آسان است، کافی‌است آن را به‌حالت اجرا دربیاورید و از طریق دوربین گوشی خود آنچه را می‌خواهید اندازه‌گیری کنید روبروی آن قرار دهید. این اپلیکیشن حتی زحمت خط‌کشی و اندازه‌گیری برای ترسیم نقشه را از دوشتان برداشته و این کار را به‌طور خودکار و تنها از طریق عکس گرفتن با دوربین برای شما انجام می‌دهد. عملکرد این اپلیکیشن نقشه‌کشی به این صورت است که از محیط  داخلی ساختمان عکس می‌گیرد، اندازه‌ها را تخمین می‌زند و در نهایت نقشه دقیقی از محیط را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

نقشه‌برداری آسان با Camtoplan

نکته قابل توجه این اپلیکیشن این است که خروجی‌های PDF، JPEG، DXF، PNG، SVG و CSV از نقشه‌ها را به شما می‌دهد تا بتوانید بعدها در نرم‌افزارهای حرفه‌ای نقشه‌کشی اندکی بیشتر روی جزئیات آن وقت بگذارید. البته برای دسترسی به چنین قابلیتی لازم است اپ را با پرداخت هزینه به نسخه حرفه‌ای آن ارتقا دهید.

این برنامه میزان دقت و سرعت بالایی در محاسبه و نمایش اطلاعات دارد. همچنین می‌توان در  camtoplanبه طور مداوم اندازه‌گیری کرد، به عنوان مثال ، اگر می‌خواهید یک پنجره اطراف محیط را اندازه‌گیری کنید ، یا اگر می‌خواهید محیطی را اندازه‌گیری کنید، پس از شناسایی کامل محیط توسط نرم‌افزار می‌توانید چندین شخصیت را در محیط مشخص کنید تا آن‌ها را به‌هم متصل کنید و محیط کلی را برای خود محاسبه کنید. قدرت این برنامه از ARCore و یادگیری ماشین Google حاصل می‌شود. هرچه کاربران بیشتر از آن استفاده کنند ، دقت آن بالاتر و بهتر خواهد بود.

توجه داشته باشید که قدرت برنامه  camtoplanتا حد زیادی به دوربین شما و زاویه‌ای که دوربین در دست شما است برمی‌گردد. شما با خیال راحت می‌توانید به عملیات اندازه‌گیری و نقطه هدف خود بروید. توانایی ایجاد نقشه اتاق‌ها و نقشه کلی ساختمان از مناسب‌ترین ویژگی‌های این برنامه است که آن را به یک برنامه ایده آل برای معماران، نقشه‌برداری و کارگران ساختمانی تبدیل می‌کند.

 

اگر این مطلب برای شما هم مفید بوده‌است، به سایر مطالب ما در سایت طرح تو طرح | پلتفرم معماری مراجعه کنید.

 برای ارتباط با کارشناسان طرح تو طرح و دریافت مشاوره، روی دکمه زیر کلیک کنید.

درخواست مشاوره

 

 

 

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

برای ثبت دیدگاه ابتدا باید وارد شوید

ورود
(۰۲۱)۲۲۸۲۶۳۱۸
ارسال تیکت(ابتدا لاگین شوید)