طراحی ویلا در کلاردشت

نویسنده:

۱۳۹۹-۰۵-۲۸

طراحی ویلا در منطقه کلاردشت به واسطه پلتفرم طرح تو طرح انجام شد.

براساس طراحی ویلا صورت گرفته کارفرمای محترم پروژه بیش از 40 طرح دریافت کرد که پس از آن طرح‌های برتر را انتخاب کرده و بر اساس معیارهای مدنظر خود آنها را رتبه بندی کرد.

کلاردشت یکی از معروف ترین و زیباترین مناطق به شمار می‌رود که در استان مازندران واقع شده است.
این منطقه به دلیل وجود پوشش گیاهی وسیعی که دارد یکی از سرسبز ترین شهرستان‌های شمال کشور به حساب می‌آید که از همین رو دارای آب و هوای مناسبی خواهد بود.

فاصله کلاردشت با تهران حدود 140 کیلومتر است که این شهرستان در مجاورت متل قو و عباس آباد می‌باشد. گفتنی است این منطقه فاصله کمی تا چالوس داشته و مدت زمان طی کردن این مسافت کمتر از یک ساعت است.

مزایای طراحی ویلا در کلاردشت

منطقه کلاردشت یکی از مناطق خوش آب و هوا در استان مازندران است که دسترسی آن به شهرستان‌های پرتردد این استان مناسب خواهد بود.

بافت جنگلی این منطقه موجب شده تا چشم انداز بی نظیری داشته باشد. همچنین کلاردشت مراتع بکر و دنج زیادی دارد که وجه تمایز این شهرستان با دیگر مناطق مازندران به شمار می‌رود.

مسافت این منطقه تا پایتخت به نسبت دیگر شهرها اندک بوده و برای افراد ساکن در تهران از مسیر چالوس در شرایطی که ترافیک وجود نداشته باشد 3 ساعت تخمین زده خواهد شد.

با توجه به تمامی نکات ذکر شده و شرایط خاص و ایده آلی که منطقه کلاردشت در استان مازندران دارد، مکانی جذاب برای مسافران و گردشگران به شمار میرود و سالانه افراد زیادی برای سفر تفریحی این منطقه را برمی‌گزینند.
در ضمن یکی از پرطرفدار ترین شهرستان ها برای افرادی است که قصد طراحی و ساخت ویلا در شمال کشور را دارند.

از همین رو طراحی و ساخت ویلا در کلاردشت رواج داشته و کارفرمایان در ابتدا زمین مدنظر خود را در این منطقه تهیه کرده سپس ویلا مورد نظر خود را می‌سازند.

شرایط طراحی ویلا در کلاردشت

در هنگام طراحی ویلا در کلاردشت باید نکات زیادی را در نظر گرفت.
این منطقه به دلیل این که دارای بافت جنگلی است باید طراحی ویلا به نحوی باشد که به حریم جنگل تجاوز نکند.
همچنین در منطقه کلاردشت رودها و دریاچه‌های زیادی قرار دارد. از همین رو باید توجه داشت که ویلا در معرض خطر سیلاب‌های ناگهانی قرار نداشته باشد.

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه داشت استحکام ویلا در منطقه کلاردشت خواهد بود. بنابر شرایط آب و هوایی موجود در این منطقه و رطوبت بالا و بارندگی زیاد، سازه‌ها باید به نحوی باشد که در برابر نم کشیدن مقاوم باشند و در مقابل عوامل طبیعی این چنینی دچار مشکل نشوند.

در ضمن بخشی از زمین در این منطقه باید به محوطه سازی تخصیص داده شود و این امکان وجود نخواهد داشت که تمام مساحت زمین به ملک تبدیل شود چرا که به بافت شهر آسیب خواهد رساند.

هزینه طراحی ویلا در کلاردشت

طراحی ویلا در محدوده کلاردشت به عوامل زیادی بستگی خواهد داشت. یکی از این عوامل متراژ ویلا است.
معمولا زمین‌های این منطقه از متراژهای بالایی برخوردار هستند که همین امر سبب می‌شود تا دست معماران را برای طراحی باز بگذارد. اما زمین هایی با متراژ های پایین به صورت قطعه وجود دارد که با توجه به محیط محدودی که موجود است معمار باید بهترین طرح را پیاده سازی کند. در ضمن به هر میزان متراژ ویلا بیشتر باشد هزینه طراحی بیشتر خواهد بود.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار،  موارد طراحی مورد نیاز خواهد بود. برخی از ویلاها نیاز به طراحی پلان، طراحی نما، طراحی دکوراسیون داخلی و … دارد. پکیج کاملی از طراحی بالطبع هزینه بالاتری خواهد داشت.
اما به فرض مثال اگر کارفرما تنها قصد طراحی پلان در کلاردشت یا تنها طراحی نما داشته باشد هزینه مختص به همان طراحی خواهد بود.

یکی دیگر از اصلی ترین فاکتورهای تاثیر گذار در تعیین قیمت طراحی ویلا در کلاردشت، معمار و دفاتر معماری است که این دسته از خدمات را ارائه می‌دهند. به هر میزان معمار مورد نظر رزومه قوی تری داشته باشد تعرفه طراحی آن بالاتر خواهد بود. اما یکی از معایبی که همکاری با معماران دارد این است که در نهایت یک طرح به کارفرما داده می‌شود که امکان تغییر طرح وجود نخواهد داشت و در بهترین حالت اصلاحات جزئی بنا به درخواست کارفرما لحاظ خواهد شد.

طراحی ویلا کلاردشت در طرح تو طرح

طرح تو طرح این امکان را برای کارفرمایان و صاحبان پروژه کلاردشت فراهم آورده تا بتوانند طراحی ویلای خود را به دست بهترین طراح‌ها و معماران کشور بسپارند.

نحوه کار به این ترتیب است که کارفرمای محترم اطلاعات اولیه پروژه خود را با کارشناسان مجموعه ما در میان میگذارد و طرح تو طرح به فرض مثال طراحی ویلا کلاردشت را در بستر مسابقه به اطلاع معماران و دفاتر معماری عضو در سایت میرساند.
از همین رو طراحان طی مدت زمان مشخص شده طرح‌های خود را بر اساس اطلاعات پروژه ارسال می‌کنند.
سپس کارفرما تمامی طرح‌های ارسالی را بررسی کرده و نفرات برتر را مشخص می‌کند. طراحان منتخب در جلسه ای با حضور کارفرما از طرح‌های خود دفاع خواهند کرد.
پس از این جلسه صاحب پروژه، طراحان را رتبه بندی کرده و طرح نفر اول را اجرا خواهد کرد.

اگر قصد طراحی ویلا در منطقه شمال کشور را دارید میتوانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و چندین طرح را تنها با یک بار هزینه برای پروژه خود دریافت کنید.

 برای ارتباط با کارشناسان طرح تو طرح و دریافت مشاوره، روی دکمه زیر کلیک کنید.

درخواست مشاوره

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

برای ثبت دیدگاه ابتدا باید وارد شوید

ورود
(۰۲۱)۲۲۸۲۶۳۱۸
ارسال تیکت(ابتدا لاگین شوید)