مسابقات طراحان

طراحی و معماری | مسابقات طراحان

نویسنده:

۱۳۹۹-۰۶-۱۶

 

 

برای ساخت سازه‌های معمولی و خاص هرپروژه نیاز به‌یک طرح دارد و هرطرح نیاز به یک معمار، اما در این سایت هر طرح می‌تواند چند معمار داشته باشد.

 

معماری نوین

امروزه هر فرد می‌تواند با توجه به تجربیات و دانسته‌های خود یک طراح و معمار باشد. اگر طراح یا معمار هستید و طرح‌های شما دیده نمی‌شود و یا توانایی ارائه آن‌را ندارید، می‌توانید به راحتی با قراردادن طرح‌های خود به صورت رزومه در سایت طرح تو طرح  کارفرما را مجاب به دیدن طرح خود کنید.

 

طرح ‌تو طرح

سایت طرح تو طرح یک ایده خلاقانه است از تیم این سایت که با برگذاری مسابقات در غالب معماری و طراحی ساختمان باعث شده تا کسانی که در رشته معماری مشغول به تحصیل یا کار هستند یا کسانی که به صورت تجربی به این کار واقف هستند، در یک کورس معماری توانایی‌های خود را محک بزنند و شناخته بشوند.

 

 

مزایای شرکت در مسابقات طرح تو طرح

شرکت در مسابقات شامل جوایز و فواید شغلی می‌باشد:

  1. داوطلبان با شرکت در مسابقات این سایت می‌توانند برنده جوایز نقدی که خود کارفرما آن‌ها را تعیین کرده بشوند.
  2. طرح‌های داوطلبان دیده می‌شود.
  3. نام داوطلبان بین کارفرماها و طراحان شناخته می‌شود.
  4. پیشرفت توانایی داوطلبان و ایدهپردازی بهتر با مقایسه طرح‌های یک‌دیگر.

 

 

رزومه سازی طراحان

اگر طرح‌های شما دیده نمی‌شود شما می‌توانید با مراجعه به بخش گالری سایت طرح تو طرح عکس پروژه‌های خود را در آنجا به صورت آلبوم قرار دهید تا کارفرماها از بین چندین معمار بهترین و مقرون به صرفه‌ترین طرح و معمار را انتخاب کنند.

همچنین می‌توانید با مراجعه به بخش طراحان لیست داوطلبان و مقدار امتیاز کسب شده توسط آن‌ها را مشاهده کنید. در این بخش مهارت‌های یک معمار یا تیم معماری مشخص شده و می‌توانید نمونه کارهای این افراد را مشاهده کنید.

 

طریقه محاسبه قیمت

قیمت‌گذاری طرح‌ها به صورت اتوماتیک و کامپیوتری انجام می‌شود و دیگر خطای انسانی را شامل نمی‌شود پس از این لحاظ خیال یک کارفرما یا معمار راحت می‌شود.

قیمت‌گذاری طرح‌ها شامل چند دسته‌ی طراحی داخلی منازل دفتر، طراحی ویلا، مسکونی و... می‌شود که با مراجعه به قسمت محاسبه قیمت گذاری می‌توانید از این امکانات استفاده کنید.

 

استراتژی و هدف کلی طرح تو طرح

طرح تو طرح با امکانات و مسابقات ارزندهای که برگذار می‌کند این امکان را برای طراحان و کارفرما فراهم می‌کند که به راحتی یک‌دیگر را پیدا کنند و متحمل هزینه‌های اضافی و دردسر‌های بسیار آن نشوند.

هدف اصلی طرح تو طرح جمع‌آوری طراحان و کافرما در کنار یک‌دیگر است. با این عمل راحتی کار هر دو طرف افزایش می‌یابد و باعث پیشرفت طرفین در حوزه تخصصی آن‌ها می‌شود.

 

همکاری با طرح تو طرح

اگر شما یک طراح یا معمار خوش‌ذوق و خلاق هستید، می‌توانید با پیشنهاد طرح یا شیوه‌برگذاری مسابقه یا طریقه‌ی محاسبه‌ی قیمت‌گذاری با ما هم‌کاری نمایید.

 برای ارتباط با کارشناسان طرح تو طرح و دریافت مشاوره، روی دکمه زیر کلیک کنید.

درخواست مشاوره

 

نویسنده: نیما قیطانی

 

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

برای ثبت دیدگاه ابتدا باید وارد شوید

ورود
(۰۲۱)۲۲۸۲۶۳۱۸
ارسال تیکت(ابتدا لاگین شوید)