در حاشیه ویلا ترنج

انتخاب طراحان برتر برای ورود به مرحله دوم در مسابقه معماری ترنج

نویسنده:

سحر سید صدر

۱۳۹۸-۰۱-۰۲

در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، مورخ 09 و 10 آذرماه 1400، جلسات دفاعیه مسابقه ویلای ترنج برگزار شد. بنا بر تصمیمات پیشین، قرار بر انتخاب پنج طرح منتخب داوران و کارفرمایان برای ورود به مرحله دوم بود اما هیات داوران ضمن تشکر از معماران عزیز و تیم‌های طراحی، با توجه به کیفیت پروژه‌های ارائه شده، پیشنهاد افزایش تعداد نفرات برتر جهت انجام اصلاحات نهایی موردنظر را به کارفرمای محترم ارائه کردند و طی جلسات متعدد، ۵ تیم دیگر به طراحان برتر اضافه شدند.

داوران و کارفرمایان در جلسات دفاعیه ترنج

لازم به ذکر است که این انتخاب با هدف قدردانی از ایده و زحمات دوستان طراح بوده و جوایز به نفرات اول تا پنجم بر اساس مبالغ اعلامی پیشین و به نفرات ششم تا دهم مبلغ هدیه ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال (معادل هدیه نفر منتخب پنجم) اهدا می‌شود که پس از اولویت‌بندی نهایی اعلام می‌گردند.

ده طراح منتخب ویلای ترنج

با عرض تبریک به طراحان منتخب، یک هفته مهلت دارید تا تغییرات ذکر شده در جلسه دفاعیه را اعمال کنید. لطفا تا روز شنبه، تاریخ 20 آذر ساعت 17، فایل سه بعدی تغییر یافته را ارسال کنید. برای ارسال می‌توانید فایل خود را به تلگرام "طرح تو طرح" با شماره 09104564640 بفرستید و یا با آپلود مدارک خود در پلتفرم‌هایی همچون گوگل درایو، دراپ باکس و ... لینک فایل آپلود شده را برای واتس‌اپ کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل و یا ایجاد سوال، با "طرح تو طرح" تماس بگیرید.

 در پایان، تیم داوری متشکل از آقای مهندس فتحی، خانم مهندس حسین‌مردی، و تیم کارفرمایان، آقای دکتر جعفری و آقای مهندس دیانت، ضمن قدردانی و تشکر فراوان از تمامی تیم‌های طراحی شرکت‌کننده در این پروژه، امید دارد با این هم‌افزایی فکری گامی مثبت در جهت ارتقا معماری برداشته شود.

حضور داوران و کارفرمایان ترنج در طرح تو طرح

"طرح تو طرح" نیز از همه 117 شرکت‌کننده محترم مسابقه و 30 فینالیست عزیز تشکر می‌کند و خدا قوت می‌گوید و برای 10 طراح منتخب نیز آرزوی موفقیت دارد.

 برای ارتباط با کارشناسان طرح تو طرح و دریافت مشاوره، روی دکمه زیر کلیک کنید.

درخواست مشاوره

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

برای ثبت دیدگاه ابتدا باید وارد شوید

ورود
(۰۲۱)۲۲۸۲۶۳۱۸
ارسال تیکت(ابتدا لاگین شوید)