طراحی کافه مدرن

کافه مدرن با طراحی فوق العاده

نویسنده:

۱۳۹۹-۱۰-۰۸

Handlebar Cafe / Architecture PLB

 

معماران:گروه معماری PLB

سال:2019

عکاس: Julia Conway

 

 

در طول شش سال گذشته ، گروه معماری PLB در حمایت از spudYOUTH  (پلتفرمی برای ترغیب به طراحی در جوانان) برای ایجاد یک کافه مدرن در پارک ملی South Downs مشارکت داشته است. برنامه spudYOUTH باعث ترغیب جوانان به معماری، طراحی شهری و هنر عمومی میشود و فرصت‌ همکاری با متخصصان محیط زیست محلی را برای آن‌ها فراهم میکند. این کافه زیبا، زاییده افکار گروهی از نوجوانان محلی است. این پروژه همراه با بلند پروازی و شناسایی یک مکان و توسعه آن برای یک ایده حاصل شده، این برنامه ریزی ها و ایده پردازی ها در پاییز 2016 اتفاق افتاد.

 

 

 

 

 

 

 

 

در پی انجام این امر ، برنامه جمع‌آوری کمک‌های مالی دو ساله، با بیش از ۳۵۰ پوند برای تحقق این پروژه انجام شد. این طرح از اوایل بهار 2019 آغاز به کار کرد و به تازگی درهای خودش را برای عموم باز کرده. این کافه و کارگاه توسط شرکت Bespoke Biking که برای علاقه مندان محلی است اداره می شود. این ساختمان روی پلِ دره ای و مسیر پیاده روی در پای تپه سنت کاترین ، در جنوب وینچستر قرار دارد. ایده اولیه این گروه از قطارهایی گرفته شده که از روی پل عبور می کنند ،تا دو اِلمان را به شکل واگن هایی که توسط یک قسمت شیشه ای به هم متصل شده اند را ایجاد کند.

 

 

 

با استفاده از تکنولوژی " "Accsys و پشتیبانی همه جانبه جیمز لاتهام، یک تخته روکش طبیعی Accoya (چوب هایی که با روش خاصی فرآوری میشوند تا دوام بیشتری داشته باشند) برای دیواره ها و سقف پروژه استفاده شده. به خاطر طبیعت دور افتاده این مکان، برای تهیه صفحات امنیتی پنجره‌ها و ایجاد حفاظ، مراقبت و دقت زیادی صورت گرفت‌. کرکره‌های چوبی با استفاده از پنل برش لیزری که شامل چرخ‌دنده‌ ها و چرخ‌ها هستند، پیشرفته شده‌اند و محل اتصال به خط راه‌آهن موجود و مسیر چرخه جدید را نشان می‌دهند. در داخل، یک پالتِ ساده از مواد به کار رفته و ساختمان را یکدست و تمیز نشان میدهد. پوشش درونی شبیه شکل بیرونی است و پنل‌ها جوری با هم تنظیم شده اند که باعث زیباتر شدن چشم‌انداز ساختمان میشوند. با در هم آمیختن قسمت های جنوبی و غربی ساختمان ، قسمتی از آن مانند یک رابط بین دو واگن عمل می کند و آن ها را بهم متصل می کند.                                                                                                

  

 

 

 

 

 

 

گروه معماری PLB در هر مرحله ی این پروژه مشارکت داشته‌ و اشتیاق تبدیل این پروژه به واقعیت را تماشا کرده‌ است. تام هیس، معمار پروژه کافه Handlebar می‌گوید: " این پروژه تجربه واقعا جالبی بوده و به اعضای جوان جامعه فرصت می‌دهد تا صنعت ساخت‌وساز را تجربه کنند و در چگونگی توسعه شهرشان حرفی برای گفتن داشته باشند. این اواخر، کمک خیرخواهانه بسیاری از شرکای تجاری، مشاوران و دیگر افراد حرفه‌ای موجب رضایت واقعی شده است. به طور کلی، سخت کوشی کسانی که در این طرح دخالت داشتند، باور نکردنی است، و ایجاد یک ساختمان با این طرح، هرگز واقعی نخواهد بود مگر با این تلاش ها،  و این طرح علاوه بر شهر وینچستر، یک مورد خوشایند را در کنار آن فراهم می‌کند."

 برای ارتباط با کارشناسان طرح تو طرح و دریافت مشاوره، روی دکمه زیر کلیک کنید.

درخواست مشاوره

 

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

برای ثبت دیدگاه ابتدا باید وارد شوید

ورود
(۰۲۱)۲۲۸۲۶۳۱۸
ارسال تیکت(ابتدا لاگین شوید)