طرح تو طرح در نمایشگاه اینوتکس 2021

نویسنده:

۱۴۰۰-۰۳-۰۳

طرح تو طرح در نمایشگاه اینوتکس 2021 شرکت کرد.

نمایشگاه اینوتکس در پارک فناوری پردیس با حضور شرکت‌های فناور و استارت‌آپ ها برگزار شد که این نمایشگاه بازدیدکنندگان زیادی را به همراه داشت.

زمان برگزاری نمایشگاه مصادف با دوران بیماری کرونا بود اما به دلیل نزولی بودن همه‌گیری این بیماری نمایشگاه اینوتکس در سال 2021 هم به صورت مجازی و هم در قالب حضوری برگزار گردید که طی آن بیش از 400 شرکت کننده حضور داشتند.

با توجه به بیماری کرونا دهمین نمایشگاه اینوتکس در فضای باز و با نوآوری های صورت گرفته در امر غرفه سازی برگزار شد.

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ 28 اردیبهشت آغاز گردیده و تا تاریخ 31 اردیبهشت به طول انجامید.

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX از سال 1390 با حضور شرکت‌ها و استارت آپ‌های مختلف با اهداف سرمایه گذاری، مشارکت و همکاری، گفتگو و شبکه سازی برگزار شده است.
در راستای هدف سرمایه گذاری در این نمایشگاه امکان ارتباط سرمایه گذاران داخلی و بین المللی با شرکت ها در حوزه های مختلف وجود دارد. همچنین امکان شبکه سازی بین فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری میسر خواهد بود.

به طور کلی اینوتکس یکی از مهم ترین رویداد های سال در مبحث معرفی فناوری های روز به شمار خواهد رفت که مشتریان را به تولید کنندگان و ارائه دهندگان محصولات و خدمات فناورانه متصل کرده و فرصتی مناسب برای سرمایه گذاران به وجود می آورد تا با ایده های جدیدی که پتانسیل رشد زیادی دارند آشنا شوند.

هدف اصلی طرح تو طرح برای شرکت در نمایشگاه اینوتکس معرفی کسب و کار خود به عنوان اولین پلتفرم جمع سپاری در حوزه معماری بود که با حضور گسترده مردم همین امر محقق شد.

گفتنی است پارک فناوری پردیس که محل برگزاری نمایشگاه اینوتکس است، در کیلومتر 20 جاده دماوند واقع شده است و صاحب امتیاز این نمایشگاه به شمار میرود.

شما عزیزان در صورت داشتن ابهام در رابطه با نحوه کار پلتفرم طرح تو طرح میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح کنید.

 برای ارتباط با کارشناسان طرح تو طرح و دریافت مشاوره، روی دکمه زیر کلیک کنید.

درخواست مشاوره

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

برای ثبت دیدگاه ابتدا باید وارد شوید

ورود
(۰۲۱)۲۲۸۲۶۳۱۸
ارسال تیکت(ابتدا لاگین شوید)