مصاحبه با دفتر معماری توسعه پایدار هزاره سوم

نویسنده:

سحر سید صدر

۱۴۰۰-۱۱-۱۱

همان‌طور که در استوری صفحه اینستاگرام "طرح تو طرح" به همگی عزیزان حاضر در این پلتفرم اطلاع‌رسانی شده بود، تصمیم گرفتیم با گفت‌وگو با معماران و دفاتر معماری حاضر در مسابقات "طرح تو طرح" که نمونه‌کار اجرایی دارند، به معرفی بیشتر این افراد کمک کنیم و همچنین، افتخار و خوشحالی خود را برای حضور همچین افرادی در بستر "طرح تو  طرح" نشان دهیم.

یکی از این تیم‌ها، تیم طراحی توسعه پایدار هزاره سوم با مدیریت آقای مهندس بابک مظاهریون بود که توانستیم با حضور در دفترشان، گپ‌وگفتی داشته باشیم راجع به سابقه خودشان و دفتر مشاور توسعه پایدار هزاره سوم، حضورشان در مسابقات طرح تو طرح و چالش‌هایی که با آن‌ها در صنعت ساختمان سر و کله می‌زنند.

این تیم حضور بسیار فعالی در مسابقات "طرح تو طرح" دارند که نتایج برخی از این مسابقات را با شما به اشتراک می‌گذاریم:

مقام اول در طراحی پروژه نیکا فرمانیه دو

مقام دوم در طراحی پلان و نما دلارا

مقام دوم در طراحی پلان مهمانکده

این گروه همچنین در مسابقات زیادی از فینالیست‌های طرح تو طرح بوده‌اند مانند؛ مسابقه ویلای ترنج، رودهن بتیا، ویلای میگون و ...

شرکت مهندسین مشاور مظاهریون و همکاران از سال 1353 شروع به فعالیت کرده است.

این شرکت در سال 1385 اقدام به توسعه زمینه فعالیت خود نموده و در راستای این تصمیم‌گیری، شرکت مهندسین مشاور توسعه پایدار هزاره سوم را با انتخاب مجموعه‌ای از مهندسین مجرب در رشته‌های مختلف و در زمینه طراحی و نظارت بر اجرای ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری در متراژهای بالای 3 هزار متر مربع و بلند مرتبه تاسیس نموده است. این شرکت در بدو شروع فعالیت توانست با توجه به سابقه‌ی کاری موفق خود، از سازمان نظام مهندسی استان تهران پروانه پایه یک را در رشته‌های معماری، محاسبات، برق، مکانیک و نظارت اخذ نماید و اکنون با استفاده از امکانات و توانایی‌های فنی مهندسی خود در شهر تهران با طراحی پروژه‌های ساختمانی با متراژهای مختلف و تا 35 طبقه در قالب پروژه‌های مسکونی، تجاری و اداری که اکثر آن‌ها در منطقه شمیرانات قرار دارد، یکی از فعال‌ترین شرکت‌های مهندسی در زمینه ساخت‌وساز در استان تهران شود.

تعدادی از نمونه‌کارهای اجرایی توسعه پایدار هزاره سوم را در ادامه، ضمیمه مقاله کرده‌ایم.

پروژه مسکونی رویال (2)

مالک: بانک گردشگری

متراژ: 38000 مترمربع

لوکیشن: تهران-خیابان وزرا

خدمات ارائه شده: مشاور طراحی-نظارت

پروژه مسکونی مدرن پلازا

مالک: آقای رودباری و شرکاء

متراژ: 6800 متر مربع

لوکیشن: تهران-بلوار ارتش

خدمات ارائه شده: طراحی-نظارت-اجرا

پروژه تجاری-مسکونی دریا (طرح منتخب منطقه 22)

مالک: صدا و سیما

متراژ: 31000 متر مربع

لوکیشن: تهران-منطقه22-بلوار کاشان

خدمات ارائه شده: طراحی-نظارت بر اجرا

 

اگر در حال حاضر، می‌خواهید پروژه‌ی ساخت‌و‌سازی را شروع کنید و هنوز مدارک معماری آن را تکمیل نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم با پر کردن فرم زیر، اطلاعات خود را جهت تماس کارشناسان ما بگذارید و یا جهت اطلاع از هزینه حدودی راه‌اندازی پروژه خود در "طرح تو طرح" از بخش قیمت طراحی آنلاین استفاده کنید. "طرح تو طرح" با ارائه چندین طرح مخصوص پروژه‌تان، به شما امکان انتخاب طرح برتر از میان ده‌ها طرح و ایده می‌دهد.

 برای ارتباط با کارشناسان طرح تو طرح و دریافت مشاوره، روی دکمه زیر کلیک کنید.

درخواست مشاوره

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

برای ثبت دیدگاه ابتدا باید وارد شوید

ورود
(۰۲۱)۲۲۸۲۶۳۱۸
ارسال تیکت(ابتدا لاگین شوید)