مصاحبه با کارفرمای مسابقه MG

مصاحبه با کارفرمای مسابقه MG

نویسنده:

۱۳۹۹-۱۱-۲۹

مصاحبه با کارفرمای MG

پروژه MG، از جمله مسابقات برگزار شده طرح تو طرح برای طراحی ساختمان مسکونی به کارفرمایی جناب مهندس گرایلی است. 

پروژه مسکونی MG واقع در محدوده دیباجی شمالی تهران است و زیربنای آن متراژی برابر با 2071 متر دارد. مسابقه معماری MG برای طراحی پلان، نمای شمالی، طراحی داخلی لابی، پارکینگ طبقه همکف و استخر برگزار گردید.

در این ویدیو، صحبت و نظرات کارفرمای پروژه را خواهیم دید. مهندس گرایلی در این ویدیو ضمن اعلام رضایت از طرح‌های ارسال شده، به نکاتی از برگزاری مسابقات معماری طرح تو طرح اشاره داشتند.

مهندس گرایلی:

"من در این مسابقه، به خواسته خود رسیدم. برای پروژه‌های قبلی به یک دفتر طراحی مراجعه می‌کردیم، یک طرح دریافت نموده و آماده مراحل اجرا می‌شدیم؛ اما در این مسابقه حدود 40 طرح به دست آوردیم که گزینش بین آنها کار دشواری بود و در نهایت نتیجه بسیار خوبی داشت."

پیشنهاد می‌کنیم با تماشای کامل این ویدیو شنونده صحبت‌های تکمیلی ایشان باشید و از تجربه کارفرمای پروژه MG در زمینه اجرا و برگزاری مسابقه طراحی معماری استفاده کنید.

شما نیز می‌توانید با طرح تو طرح در ارتباط باشید و برای پروژه‌های طراحی ساختمان مسکونی خود، مسابقه برگزار کنید. طرح تو طرح از طریق همکاری با بیش از 8700 آرشیتکت و دفاتر معماری از سراسر کشور، امکان ارائه ایده‌های متنوع برای پروژه‌ شما را فراهم می‌کند. همچنین در صورت تمایل به استعلام حدودی قیمت برای طراحی پروژه‌ها، می‌توانید از بخش "قیمت طراحی" کمک بگیرید.

 

 برای ارتباط با کارشناسان طرح تو طرح و دریافت مشاوره، روی دکمه زیر کلیک کنید.

درخواست مشاوره

 

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

برای ثبت دیدگاه ابتدا باید وارد شوید

ورود
(۰۲۱)۲۲۸۲۶۳۱۸
ارسال تیکت(ابتدا لاگین شوید)