خانه خود را به دست طراحان ماهر بسپارید

نویسنده:

۱۳۹۹-۰۵-۲۸

پلتفرم طرح تو طرح شرایطی را ایجاد کرد که به راحت‌ترین شکل ممکن ارتباط میان کارفرمایان و معماران خوش ذوق و با سلیقه میسر شود.

شما کارفرمایان عزیز برای دریافت چندین طرح با دیدگاه‌های متفاوت از معماران متبحر کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید و اطلاعات اولیه پروژه را ارسال کنید.
به این طریق شما عزیزان در کوتاه ترین زمان ممکن و تنها یکبار هزینه کردن میتوانید صاحب طرح های زیاد و اصولی برای پروژه خود شوید. همین امر سبب می‌شود دست شما برای انتخاب باز باشد و از میان طرح‌ها بهترین را انتخاب نمایید.

کارفرما طی جلسه ای از معماران منتخب میخواهد که از طرح‌های خود دفاع کنند و در رابطه با نحوه طراحی‌های صورت گرفته توضیحات تکمیلی خود را ارائه دهند.
همچنین این امکان برای  کارفرمایان ما میسر است که بتوانند در طول جلسه دفاعیه تیم داوری مدنظر خود را دعوت نمایند تا حضور داشته باشند.

در صورتی که کارفرمایان به داور نیاز داشته باشند تیم طرح تو طرح منتورهای باتجربه را به کارفرما معرفی می‌کند تا در جلسه دفاعیه آن‌ها را همراهی کنند.

در ویدیو چند نمونه از طراحی‌های ارسالی از معماران طرح تو طرح را مشاهده کردید که برای پروژه‌های مختلف ایده‌های خاص و منحصر به فردی ارائه دادند که بسیاری از این طرح‌ها اجرایی شده‌اند.

طرح‌های معماران به گونه‌ای است که امکان اجرایی شدن آن وجود داشته باشد چرا که براساس پروژه واقعی صورت می‌پذیرد. در غیر این صورت طرح به طور کلی مورد قبول واقع نخواهد شد و معمار ملزم است که طرح نهایی اصلاح شده را ارسال کند.

پروژه‌ها تنها محدود به منازل مسکونی نخواهد بود. بلکه امکان طراحی پلان، طراحی نما، طراحی دکوراسیون داخلی و … برای مکان های تجاری، پاساژها، ادارات و ویلا میسر است.

کارفرمایان میتوانند برای هماهنگی‌های لازمه و ارتباط با کارشناسان طرح تو طرح با شماره 02122826318 تماس حاصل کرده و همچنین ابهامات خود را در رابطه با نحوه فرآیند معرفی معماران مطرح کنند.

 برای ارتباط با کارشناسان طرح تو طرح و دریافت مشاوره، روی دکمه زیر کلیک کنید.

درخواست مشاوره

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

برای ثبت دیدگاه ابتدا باید وارد شوید

ورود
(۰۲۱)۲۲۸۲۶۳۱۸
ارسال تیکت(ابتدا لاگین شوید)