حضور طرح تو طرح در دهمین نمایشگاه بین المللی میدکس

نویسنده:

۱۳۹۹-۰۵-۲۸

پلتفرم طرح تو طرح در دهمین نمایشگاه بین المللی میدکس شرکت کرد.

نمایشگاه میدکس (MIDEX) تحت عناوین خانه مدرن، طراحی و دکوراسیون در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد و شرکت ها و پلتفرم‌های مرتبط با کسب و کارهای معماری و طراحی در آن شرکت کردند.

محورهای نمایشگاه خانه مدرن شامل دکوراسیون داخلی، انواع طراحی، الکترونیکی، سازه و مصالح، تاسیسات و مسائل زیست محیطی می‌شد که هر کدام از آن‌ها دارای زیرشاخه‌های مجزا بودند.

انواع طراحی ها در این نمایشگاه شامل طراحی و مشاوره سازه، طراحی و مشاوره معماری، داخلی اماکن مسکونی، طراحی اماکن اداری و تجاری، طراحی دکوراسیون نمایشگاهی، طراحی دکوراسیون آشپزخانه، طراحی استخر، سونا و سایر بخش‌ها و ایده‌پردازی بود.

در مبحث الکترونیک حوزه‌های فعال در هوشمندسازی ساختمان، سیستم های کنترل از راه دور، دستگاه‌ها و تجهیزات الکترونیکی، ایمن سازی در نمایشگاه حضور داشتند.
همچنین زیرشاخه‌های سازه و مصالح، خانه‌های پیش ساخته چوبی و بتنی، مصالح پیش ساخته، پوشش‌های دیوار و سقف و عایق‌ها بودند.

پلتفرم طرح تو طرح در نمایشگاه میدکس به معرفی حوزه فعالیت خود و نحوه انجام فرآیند جمع سپاری پرداخت که ثمره آن آشنایی و ارتباط موثر با کارفرمایان و معماران بسیاری بود.

مزایای شرکت در نمایشگاه برای طرح تو طرح

معرفی توانمندی‌ها و خدمات شرکت در سطح گسترده و بین المللی، برقراری ارتباط با مشتریان مختلف و شناخت نیاز‌های آن ها، آشنایی با فعالان حوزه معماری و ارتباط موثر با آنان، همکاری با کارفرمایان و صاحبان پروژه در پلتفرم طرح تو طرح از مهم ترین مزیت‌هایی بود که از شرکت در نمایشگاه حاصل شد.

نمایشگاه بین المللی میدکس از سال 1391 با محوریت دکوراسیون داخلی و معماری برگزار شد و به صورت سالانه فرآیند برگزاری آن ادامه پیدا کرد.

در ویدیو بالا نحوه انجام برگزاری مسابقات معماری در پلتفرم طرح تو طرح توضیح داده شد. همچنین صحبت های تکمیلی مدیرعامل مجموعه جناب آقای مدرس در رابطه با مزیت همکاری با پلتفرم طرح تو طرح را میتوانید مشاهده کنید.

 برای ارتباط با کارشناسان طرح تو طرح و دریافت مشاوره، روی دکمه زیر کلیک کنید.

درخواست مشاوره

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

برای ثبت دیدگاه ابتدا باید وارد شوید

ورود
(۰۲۱)۲۲۸۲۶۳۱۸
ارسال تیکت(ابتدا لاگین شوید)