معرفی طرح تو طرح

نویسنده:

۱۳۹۹-۰۴-۰۹

طرح تو طرح، اولین پلتفرم برگزار کننده مسابقات معماری در کشور، فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرد که تا کنون بیش از 9000 معمار به عضویت تیم بزرگ طرح تو طرح درآمده‌اند.

استارت آپ طرح تو طرح بستری برای معماران و صاحبان پروژه  در سراسر کشور ایجاد کرده تا بتوانند جهت پروژه‌های واقعی موجود با یکدیگر همکاری داشته باشند.
تا امروز بیش از 100 پروژه واقعی معماری در قالب مسابقه طراحی پلان، طراحی نما، طراحی دکوراسیون داخلی برای منازل مسکونی، تجاری، اداری و ... برگزار شده است.

فرآیند انجام کار هم به این ترتیب است که کارفرمایان در ابتدا اطلاعات ابتدایی پروژه را به کارشناسان شرکت طرح تو طرح ارسال می‌کنند و در ادامه معماران طرح‌های خود را براساس اطلاعات درج شده پروژه در داخل سایت، در زمانی که مقرر شده باید ارسال کنند.
سپس کارفرمایان از بین پروژه‌های دریافتی از جانب معماران و طراحان بعد از مدت زمان معین و پس از بررسی‌های لازم تعدادی از طرح‌ها را به عنوان فینالیست‌های مسابقه مربوطه گزینش می‌کنند.
بعد از آن معمارانی که طرح های آنان به فینال راه پیدا کرده موظف هستند در جلسه حضوری با حضور کارفرما از طرح خود دفاع کنند.

در آخر هم کارفرما به واسطه جلسه دفاعیه، طرح‌ها را براساس معیارهای مدنظر خود رتبه‌بندی خواهد کرد که طرح‌های برگزیده هزینه طراحی دریافت خواهند کرد.

در ویدیو بالا آقای رسول مدرس عضو هیئت مدیره مجموعه طرح تو طرح را مشاهده می‌کنید که درباره نحوه شکل‌گیری شرکت و شکل جالب ایده‌پردازی پلتفرم طرح تو طرح توضیحات تکمیلی ارائه می‌دهد.

همچنین در این ویدیو با مفاهیمی نظیر crowdsourcing، out sourcing، platform و … آشنا می‌شوید.

در ادامه آقای مدرس به مزایای مشارکت در مجموعه طرح تو طرح برای کارفرمایان و معماران می‌پردازد.

در مجموع به عنوان کارفرما یا معمار می‌توانید به عضویت تیم ما در‌آیید و با ما همراه باشید.
طرح تو طرح فرصتی است که معماران و کارفرمایان به خواسته خود می‌رسند.

همچنین شما عزیزان می‌توانید در صورت داشتن هر گونه ابهام در رابطه با نحوه برگزاری مسابقات طرح تو طرح و شرایط آن با شماره تماس 02122826318 ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

 برای ارتباط با کارشناسان طرح تو طرح و دریافت مشاوره، روی دکمه زیر کلیک کنید.

درخواست مشاوره

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

برای ثبت دیدگاه ابتدا باید وارد شوید

ورود
(۰۲۱)۲۲۸۲۶۳۱۸
ارسال تیکت(ابتدا لاگین شوید)