نیاز کارفرما به اعمال تغییرات

درخواست کارفرما به اعمال تغییرات در طرح‌های برتر

نویسنده:

سحر سید صدر

۱۴۰۰-۰۸-۱۶

بستر "طرح تو طرح" برای ایجاد ارتباط صحیح کارفرمایان و معماران طراحی و ساخته شده تا کارفرمایان بتوانند از امتیاز طرح‌های متعدد برای پروژه خود بهره‌مند شوند و همچنین، معماران بتوانند جهت طراحی یک پروژه واقعی و اجرایی و برنده شدن جایزه مسابقه با هم رقابت کنند. در این بستر، با استفاده از الگوریتم مشخصی، قیمت طراحی پروژه‌ها تعیین می‌شوند که برای سنجش هزینه یک پروژه یا حتی تخمین دستمزد معماران بسیار مفید واقع می‌شود.

در مقاله پیشین مجموعه‌ی "سوال از شما، جواب از ما" به شرح روند کاری مجموعه پرداخته‌ایم. در صورتی که با روند راه‌اندازی مسابقات در "طرح تو طرح" آشنا شده‌اید، به پاسخ این سوال می‌پردازیم؛

اگر طرح‌های منتخب کارفرما نیاز به تغییر و اعمال اصلاحات داشته باشد، چه می‌شود؟

مجموعه "طرح تو طرح" در سه پکیج برنز، نقره‌ای و طلایی مسابقات را برگزار می‌کند و کارفرمای محترم مشخص می‌کند در کدام پکیج قصد راه‌اندازی مسابقه پروژه‌ی خود را دارد. با توجه به پکیج انتخابی شما، طراحان برتر مسابقه ملزم به اعمال 10، 15 و 20 درصد تغییرات مورد نظر شما می‌باشند، هرچند این میزان به درخواست شما می‌تواند متفاوت باشد؛ برای مثال در پروژه شادی کارفرمای محترم درخواست 30 درصد اعمال تغییرات داشتند.

شما در ابتدای راه‌اندازی پروژه، نیازها و خواسته‌های خود را با ما به اشتراک می‌گذارید و ما در شفافیت کامل موارد ذکر شده را در اطلاعات پایه درج می‌کنیم تا مطمئن شویم همه‌ی شرکت‌کنندگان مسابقه از شرایط مطلع هستند. به این شکل، در پایان مسابقه همه خواسته‌های شما انجام خواهد پذیرفت و به هدف نهایی طرح خود (اجرایی شدن، گرفتن تاییدیه از کمیته نما و ...) دست پیدا خواهید کرد. 

طرح برتر مسابقه شادی،

نمونه 1طرح برتر مسابقه شادی، خانم بشرا اصفهانی


 

اگر طرح پس از پایان مسابقه، مثلا پس از رفتن به کمیته نما، نیاز به تغییرات داشت چه می‌شود؟

پایان مسابقه به منظور پایان همکاری ما با معماران یا کارفرمای مسابقه نیست. در دو پروژه کاشانک و شادی که کارفرمایان بلافاصله می‌خواستند مشغول به اجرای نما شوند، با پیش‌بینی موانعی که کمیته نما معمولا در روند پروژه ایجاد می‌کند، به خواست کارفرما در همان ابتدای راه‌اندازی مسابقه، ذکر شد که مبلغی از جایزه نفر اول به امانت نزد "طرح تو طرح" باقی می‌ماند تا پس از پایان مسابقه و در صورت نیاز، تغییرات مورد نیاز اعمال شود.

این مورد، به این شکل در مسابقه شادی مطرح شده‌است؛

جهت انجام تغییرات نقشه فاز ۱ معماری برای ارائه به شهرداری و نظرات کارفرما توسط برنده نفر اول،مبلغ ۸ میلیون تومان از جایزه ایشان نزد شرکت طرح تو طرح به امانت باقی می‌ماند و پس از انجام این تغییرات و یا گذشت مدت زمان ۱ ماه (هرکدام زودتر شد) از اعلام نتایج به ایشان پرداخت می‌شود.

همچنین در مسابقه کاشانک؛

جهت انجام تغییرات کمیته نما شهرداری منطقه ۱ و نظرات کارفرما توسط برنده نفر اول، مبلغ ۳۰ میلیون ریال از جایزه ایشان نزد شرکت طرح تو طرح به امانت باقی می‌ماند و پس از انجام این تغییرات و یا گذشت مدت زمان ۲ماه(هر کدام زودتر شد) از اعلام نتایج به ایشان پرداخت می‌شود.

عکس طراحی و عکس اجرای پروژه کاشانک

نمونه 2طرح برتر مسابقه کاشانک، آقای احسان مددی


 

امیدواریم به سوال شما به درستی و کامل پاسخ داده باشیم.

 برای ارتباط با کارشناسان طرح تو طرح و دریافت مشاوره، روی دکمه زیر کلیک کنید.

درخواست مشاوره

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

برای ثبت دیدگاه ابتدا باید وارد شوید

ورود
(۰۲۱)۲۲۸۲۶۳۱۸
ارسال تیکت(ابتدا لاگین شوید)