بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

گزارش فعالیت طرح تو طرح در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

نویسنده:

سحر سید صدر

۱۴۰۰-۰۷-۰۷

حضور طرح تو طرح در بیست‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران

 

22 الی 25 شهریور 1400، اولین تجربه حضور "طرح توی طرح" در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران رقم خورد. البته پیش از این، بهار 1400 در نمایشگاه اینوتکس و زمستان 1398 در نمایشگاه میدکس، افتخار دیدار و آشنایی با شما عزیزان و همراهان "طرح تو طرح" نصیب‌مان شده بود اما امسال با شوری مضاعف اعضای خانواده‌ی رو به رشد "طرح تو طرح" را ملاقات کردیم.

در این نمایشگاه شانس دیدار دوباره با جناب آقای حمیدی، کارفرمای پروژه پارک مهر و جناب آقای خوب‌بخت، کارفرمای پروژه دلارا را داشتیم که لازم به ذکر است جلسه دفاعیه این پروژه هم‌اکنون در حال برگزاری است. همچنین معماران توانمند و عزیزی همچون آقای عارف، آقای قویمی، آقای قاسم‌زاده و دیگران عزیزان به دیدن ما آمدند و از مصاحبت رو در رو با این دوستان لذت بردیم.

در این نمایشگاه، تمامی اعضای "طرح تو طرح" و هیئت مدیره این مجموعه حضور داشتند تا با معرفی بیشتر و بهتر "طرح تو طرح" و خدماتی که در این بستر ارائه می‌شود، کارفرمایانی را جذب مجموعه کنند که سبب افزایش تعداد و تنوع مسابقات (در سبک، متراژ، کاربری و ...) می‌شوند. همچنین تلاش کردیم معماران بیشتری عضو سایت طرح تو طرح شوند تا در محیطی رقابتی‌تر به چالش‌های طراحی هر مسابقه پرداخته‌شود. مایه افتخار است که اکثر مراجعین از قبل با نام "طرح تو طرح" آشنا بوده و تمایل بسیار بالایی جهت همکاری، ارجاع پروژه‌های خود و یا شرکت در مسابقات از خود نشان دادند.

ما در غرفه "طرح تو طرح" که در سالن 7 نمایشگاه دایر شده بود، با نشان دادن طرح‌های برتر و طرح‌های فینالیست هر مسابقه، به تمامی مراجعه‌کنندگان خود ثابت کردیم که در هر حالتی، خواه کارفرما دست طراحان را برای ایده‌پردازی باز گذاشته باشد و خواه تمامی جزییات پروژه را مشخص کرده باشد، بالغ بر 50 طرح ارزنده برای هر پروژه ارسال می‌شود که همگی بسیار با کیفیت، نوآورانه و معرف یک خط فکری منحصر به فرد هستند. نگرانی بعضی مراجعه‌کنندگانی که مایل بودند به عنوان کارفرما پروژه‌های آتی خود را به طراحان بستر "طرح تو طرح" بسپارند این بود که اگر مدارک کامل نبود یا طراحان ضوابط را رعایت نکرده بودند، چه اتفاقی میفتد؟ ما این سوال را به طور کامل در قسمت اول "سوال از شما، جواب از ما" پاسخ داده‌ایم اما برای این عزیزان هم گفتیم که تیم پشتیبانی "طرح تو طرح" به همین دلیل اینجاست تا قبل از ارسال طرح‌ها، با چک لیستی که از مقررات و ضوابط مربوطه، خواسته‌ها و نیازهای کارفرما و سبک مورد علاقه وی پر شده، تنها طرح‌های واجد شرایط را تحویل کارفرما دهد. همچنین خاطر نشان کردیم که پایان مسابقه به معنی پایان همکاری اعضای "طرح تو طرح" با معمار منتخب و کارفرما نیست؛ بلکه تازه مراحل بعد از طراحی فاز یک شروع می‌شود که باز هم تیم پشتیبانی "طرح تو طرح" در هر مرحله حضور دارد تا به کمک و مشاوره‌ی طراح و یا کارفرما بشتابد.

 

با پایان نمایشگاه در روز پنج شنبه مورخ 25 شهریور، اعضای "طرح تو طرح" در حال پیگیری و تماس با کارفرمایانی شده‌اند که افتخار آشنایی با ایشان را در نمایشگاه به دست آورده‌ایم و با برگزاری جلسات حضوری در دفتر "طرح تو طرح" واقع در نیاوران تهران، امیدواریم هرچه زودتر مسابقات جدیدی راه‌اندازی شده و هرچه سریعتر شاهد طرح‌های زیبای معماران این بستر باشیم.

 برای ارتباط با کارشناسان طرح تو طرح و دریافت مشاوره، روی دکمه زیر کلیک کنید.

درخواست مشاوره

 

 

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

برای ثبت دیدگاه ابتدا باید وارد شوید

ورود
(۰۲۱)۲۲۸۲۶۳۱۸
ارسال تیکت(ابتدا لاگین شوید)