در حاشیه ویلا ترنج

مهارت ارائه مطلب| قسمت اول

نویسنده:

سحر سید صدر

۱۴۰۰-۰۹-۰۷

مسابقه اخیر "طرح تو طرح" مسابقه طراحی نما، پلان، داخلی، محوطه و روف گاردن ویلای ترنج بوده است که با حضور تیم داوران، آقای مهندس کوروش فتحی و خانم مهندس زهره حسنمردی، و تیم کارفرمایان، گروه توسعه آرمان، در دو مرحله برگزار می‌شود. در مسابقات دو مرحله‌ای "طرح تو طرح" کارفرمایان می‌توانند تعدادی از طرح‌ها را به عنوان فینالیست انتخاب کنند. "طرح تو طرح" از طراحان مربوطه دعوت به عمل می‌آورد تا با توضیح ایده‌ی طرح‌شان در حضور کارفرما، فرصت بهتری برای ارائه طرح خود داشته باشند و همچنین از نظرات داوران و کارفرمایان باخبر شوند تا با پخته‌تر کردن طرح خود، جهت قرار گرفتن در جایگاه‌های برنده مسابقه با دیگر طراحان مرحله دوم، رقابت کنند.  


همان طور که در مقاله گذشته راجع به زمان‌بندی جلسات داوران و کارفرمایان مسابقه ترنج گفته بودیم، امروز سومین جلسه بررسی طرح‌ها و انتخاب فینالیست‌ها پس از فرصت بیست روزه داوران جهت انتخاب هرچه دقیق‌تر طرح‌ها، در مجموعه "طرح تو طرح" برگزار شد.

با تشکر از تمامی معماران این بستر و خدا قوت به همگی 117 شرکت‌کننده‌ی مسابقه، لیست فینالیست‌ها و روز ارائه ایشان به شرح زیر است؛

برای هماهنگ کردن زمان دقیق حضورتان، با شما تماس خواهیم گرفت.


به تمامی معماران "طرح تو طرح" به خصوص فینالیست‌های مسابقه ویلای ترنج پیشنهاد می‌کنیم مقاله مهارت ارائه مطلب را مطالعه کنند و همچنین نکات زیر را در مورد نحوه حضور در جلسه دفاعیه مد نظر خود قرار دهند؛

زمان هر طراح جهت دفاع از طرح خود، بیست و پنج دقیقه می‌باشد. لطفا با مدیریت صحیح زمان، بخشی را جهت توضیح طرح خود و بخشی را جهت پاسخ به سوالات تیم داوران و کارفرمایان اختصاص دهید.

حتما ده دقیقه قبل از شروع زمان ارائه‌تان، در محل حضور داشته باشید.

برای یادداشت نظرات و پیشنهادهای تیم داوران و کارفرمایان، ابزار نوشتن همراه خود داشته باشید.

تمامی مدارک ارسال شده توسط شما در مسابقه، برای ارائه به کارفرما آماده شده است. از آوردن مدارک و محتوای غیر مربوطه خودداری کنید.

پیشنهاد می‌کنیم زمان کوتاهی از ارائه را به توضیح و معرفی خودتان و سوابق‌تان اختصاص دهید.


نکته: تیم داوران و کارفرمایان، در هنگام دفاع شما، نظرات و پیشنهادهایی را به شما انتقال خواهند داد. حتما این موارد را یادداشت کنید اما در نظر داشته باشید که پس از اتمام جلسات دفاعیه‌ی تمام فینالیست‌های عزیز، نشست دیگری با حضور داوران و کارفرمایان برگزار خواهد شد تا پنج طرح برتر تعیین گردیده و اصلاحیه‌ها به ایشان اطلاع داده شود. اعمال تغییرات فقط برای پنج طراح منتخب الزامی است. پس از مشخص شدن پنج طراح منتخب مسابقه ترنج، "طرح تو طرح" با این افراد تماس خواهد گرفت. همچنین، در ادامه همین مقاله، همگی خوانندگان عزیز را از تصمیمات نهایی تیم داوران و کارفرمایان مطلع خواهیم کرد.

 برای ارتباط با کارشناسان طرح تو طرح و دریافت مشاوره، روی دکمه زیر کلیک کنید.

درخواست مشاوره

تعداد 2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  • باسلام آیا طرح های رد شده رو هم با دلایل رد میزارید؟

    • طرح تو طرح

      ۱۴۰۰-۰۹-۰۸
      پاسخ

      سلام آقای حسین‌زاده تلاشمون در این راستاست که بتوانیم همانند مسابقه دلارا، دلایل رد و انتخاب مشاوران و داوران را در مسابقاتی که حضور دارند، منتشر کنیم. لطفا بلاگ را پیگیری کنید.

  • سلام ، با عرض خسته نباشید خدمت شما قرار بود برای انتخاب فینالیست ها چک لیست ارائه شود ، که متاسفانه همچین عملی صورت نگرفت

    • طرح تو طرح

      ۱۴۰۰-۰۹-۰۸
      پاسخ

      سلام آقای ریحانه برنامه تیم محتوا در این راستاست تا تمامی مستندات مسابقه منتشر شود و در اختیار معماران و شرکت‌کنندگان عزیز قرار بگیرد اما چک لیست‌ها و دلایل رد و انتخاب، تنها پس از پایان مسابقه قابل انتشار هستند. لطفا برای اطلاع از مطالب آتی، بلاگ را پیگیری کنید. ممنونم

برای ثبت دیدگاه ابتدا باید وارد شوید

ورود
(۰۲۱)۲۲۸۲۶۳۱۸
ارسال تیکت(ابتدا لاگین شوید)