توده گذاری ویلاها و طراحی ساختمان مشاعات شهرک تنیا‌تاون (Tenia Town)

توده گذاری ویلاها و طراحی ساختمان مشاعات شهرک تنیا‌تاون (Tenia Town)

شروع مسابقه : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱

پایان ثبت‌نام : پایان یافته

پایان مسابقه : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

مبلغ ورودی : 300,000 تومان

6,300,000,000 ریال جایزه نقدی

اطلاعات پایه

  • نوع مسابقه:

    طراحی ویلا

  • مبلغ جایزه:

    6,300,000,000 ریال

  • متراژ زیربنا:

    1200 متر مربع

  • وضعیت مسابقه:

    پایان یافته

  • موقعیت:

    استان مازندران- سلمان شهر

نمودار زمانی مسابقه

  1. شروع

    ۲۷_اسفند

  2. پایان ثبت‌نام

    ۰۷_اردیبهشت

  3. تاریخ کرکسیون

    ۱۶_اردیبهشت

  4. پایان مسابقه

    ۱۶_خرداد

  5. اعلام نتایج

مواردی که شما باید ارسال کنید

  • یک آلبوم از تمامی موارد خواسته شده در مسابقه به صورت شماتیک و رندر ماکتی با فرمت PDF (برای جلسه کرکسیون)
  • تصاویر سه بعدی دید پرنده از توده‌گذاری ویلاها در شهرک (بدون متریال)، روابط فضایی بین لکه گذاری ویلاها و مشاعات و گذرها با فرمت JPG
  • تصاویر سه بعدی چهار وجه نمای ساختمان مشاعات (تفریحی، ورزشی) و نورپردازی آن با فرمت JPG
  • پلان اندازه گذاری و مبلمان کلیه طبقات ساختمان مشاعات (تفریحی، ورزشی) با فرمت JPG (به صورت عکس های مجزا)
  • یک فایل اتوکد شامل پلان اندازه گذاری و مبلمان کلیه طبقات ساختمان مشاعات (تفریحی، ورزشی) به همراه مقطع طولی و عرض و پلان اندازه‌گذاری سردر و فضای نگهبانی با فرمت DWG (تمامی موارد خواسته شده در قالب یک فایل اتوکد ارسال شود)
  • تصاویر سه بعدی دید پرنده از تقاطع‌ها و محوطه شهرک با فرمت JPG
  • تصاویر سه بعدی سردر و فضای نگهبانی با فرمت JPG
  • یک آلبوم جهت ارائه ایدئوگرام کانسپت طرح با فرمت PDF

اطلاعات بیشتر

دکتر کوروش فتحی

منتور پروژه

دکتر کوروش فتحی

  • فوق لیسانس معماری سال ۱۳۷۶
  • فوق لیسانس طراحی شهری سال ۱۳۸۰
  • دکتری مدیریت سال ۱۳۹۵
  • طرح برگزیده سینمای آزادی ۱۳۷۶
  • برنده جایزه کیفیت طراحی واحدهای مسکونی بم
  • برنده جایزه بعد چهارم معماری نمای شهری شهرداری تهران
  • مقام اول طراحی نماد شهری میدان ورودی شهر قزوین
مهندس علی شیخ الاسلام

منتور پروژه

مهندس علی شیخ الاسلام

  • فوق لیسانس معماری و شهرسازی سال 1377
  • زمینه تخصصی فعالیت معماری و هنری :معماری و شهرسازی
  • سال 1381 کسب رتبه‌ی اول در بخش مسکونی مسابقه‌ی معمار با حضور در تیم مهندسان مشاور پلشیر
  • سال 1381 کسب رتبه سوم دربخش مسکونی مسابقه‌ی معمار با حضور در تیم مسکونی با مهندسان مشاور پلشیر
  • سال 1395 کسب رتبه‌ی اول درمسابقه‌ی تقاطع گلشهر و زنجان
  • سال 1396 طرح تقدیرشده در مسابقه‌ی معمار با حضور در تیم مهندسان مشاور پلشیر
  • سال 1397 کسب رتبه اول در بخش بازسازی در جایزه‌ی معماری و معماری داخلی ایران
  • سال 1397 کسب رتبه اول در مسابقه‌ی ساختمان تحقیقاتی مپنا
  • سال 1397 کسب رتبه دوم در مسابقه‌ی ایده پردازی برای کارخانه ریسباف اصفهان
  • سال 1397 جایزه‌ی نامزد آقاخان دررقابت برای عبادتگاه زواره
  • سال 1397 طرح تقدیر شده در بخش مسکونی جایزه‌ی معمار

سناریو

با توجه به مشکلات آب و هوایی، آلودگی هوا، کمبود منابع آب و ... در نقاط مختلف کشورمان، مناطق شمالی کشور یکی از مناسب‌ترین و روشن‌ترین گزینه‌های انتخابی هموطنان عزیزمان نه‌تنها جهت سکونت موقت ویلایی بلکه سکونت دائم در منطقه می‌باشد. از میان مناطق مختلف استان مازندران و گیلان، اگر فاکتورهای مهمی از قبیل نزدیکی به شهر تهران، دسترسی راحت، امکانات مناسب و بافت ویلایی منطقه، ملاک انتخاب باشد، مسلما شهر کلارآباد یکی از بهترین مناطق برای سلیقه استفاده‌ کنندگان ویلا در شمال است که از قدیم الایام با اقبال زیادی روبه‌رو بوده است. شاید معروف‌ترین شهرک خصوصی استان‌های مازندران و گیلان ، شهرک امیردشت شهر کلارآباد باشد که کیفیت ساخت در این شهرک و شهرک‌های اطراف آن، از اهمیت بالایی برخوردار است. شهرک تنیاتاون در این منطقه، پتانسیل آن را دارد که با طراحی مدرن و نوآورانه خود یکی از نگین‌های خطه شمالی کشور در شهر کلارآباد باشد.

توضیحات تکمیلی

ضمن تشکر از تمامی شرکت‌کنندگان برای حضور در جلسه کرکسیون موارد زیر خلاصه‌ای از پیشنهادات کارفرما برای تمامی طراحان جهت بهینه شدن طرح‌های نهایی می‌باشد
1. هدف اول مسابقه این است که طراح محترم بکوشد با نوآوری‌های معمارانه میان عناصر مختلف طرح به نحوی همسویی ایجاد نماید که اتمسفر کلی شهرک یک تم هماهنگ داشته باشد و تجربه فضایی ویژه خود را تولید کند.
2. حجم ساختمان مشاعات خلاقانه و خاص باشد و بهتر است در ترکیب با ورودی شکل بگیرد.
3. بنا به خلاقیت طراح بهتر است ورودی به نحوی تعریف شود که دید به داخل شهرک محدود یا مسدود شود.
4. با توجه به کاربری سینما می توان از فضاهای کم الویت برای آن استفاده کرد به عنوان مثال در منفی یک و فضای بدون نور طبیعی جانمایی شود.
5. برای مشاعات فضای باز، کاربری‌هایی پیشنهاد شود که برای همسایگان ایجاد مزاحمت نکند.
6. راه دوچرخه در ترکیب با راه سواره شکل گیرد. نیازی نیست مسیر جداگانه تعریف شود.
7. برای جداکننده داخلی میان قطعات و دیوار خارجی شهرک اگر پیشنهاد خلاقانه ای وجود دارد ارائه شود.
8. در محدوده جغرافیایی پروژه، باد غالب از سمت غرب به شرق است.
9. در ارائه مدارک نهایی، پرسپکتیو دید ناظر از مسیر داخل شهرک اضافه شود.


*جلسه کرکسیون این مسابقه به تاریخ 20 و 21 اردیبهشت تغییریافت. هماهنگی برای حضور در جلسه کرکسیون از طریق تیکت خدمت شرکت‌کنندگان ارسال خواهد شد.*
*تاریخ جلسه کرکسیون این مسابقه به 19 و 20 اردیبهشت تغییر یافت. مهلت ارسال طرح برای شرکت در جلسه کرکسیون تا ساعت 14 روز شنبه 16 اردیبهشت می‌باشد.*
*بنا به درخواست شرکت‌کنندگان مسابقه جلسه کرکسیون مسابقه از تاریخ 12 اردیبهشت به 18 اردیبهشت 1402 تغییر یافت  و مهلت تحویل فایل‌های مربوط به جلسه کرکسیون روز 16 اردیبهشت ساعت 14 می‌باشد.*1402/02/06
* جلسه کرکسیون این مسابقه در تاریخ 12 اردیبهشت برگزار خواهد شد و مهلت تحویل فایل‌های مربوط به جلسه کرکسیون روز 10 اردیبهشت ساعت 14 می‌باشد.*

* موارد 1 تا 10 در تاریخ 16 فروردین 1402 به‌روز‌رسانی شده است.*
1- لطفا حتما ویدئو توضیحات نماینده کارفرما را در ارتباط با مسابقه مشاهده فرمایید.
2- در قسمت "مواردی که شما باید ارسال کنید"، کلمه میادین به تقاطع تغییر پیدا کرده است.
3- طراحی فاز یک سردر و نگهبانی به "مواردی که شما باید ارسال کنید" اضافه شد.
3- مقیاس طراحی تقاطع‌ها و بن‌بست‌ها و سردر شهرک از مسابقه حذف شد.
4- در بخش سبک معماری یک مورد با رنگ آبی جهت بیان ساده‌تر سبک مورد نظر برای معماری شهرک اضافه شده است.
5- در قسمت توده‌گذاری دسترسی ویلاها به یکدیگر نیز مدنظر قرار گرفته شود.
6- توده‌گذاری و دسترسی سه ویلا از 22 ویلا، به صورتی که در صورت لزوم به یکدیگر دسترسی داشته باشند در نظر گرفته شود یه گونه‌ای که در آینده طراحی آنها نیز در صورت لزوم به هم متصل باشد (قطعات 9 و 10 و 11 بابت این موضوع پیشنهاد می گردد.)
7- با توجه به اجماع انجام شده با کارفرما و امکان مقایسه بهتر بین طرح‌های ارائه شده و لزوم همجواری با ورودی شهرک، الزاما قطعه شماره یک برای ساختمان مشاعات(ورزشی و تفریحی) در نظر گرفته شده است.
8-  تقاطع‌ها می‌تواند مدل‌های مختلفی همچون میدان یا المان‌های مختلف مانند آب‌نما، فضای تفریحی یا عمومی یا... باشد.
9- طراحی دیوارهای پیرامونی شهرک و دیوارهای جداکننده نیز انجام شود.
10- نفرات برتر این مسابقه ملزم به ارائه فایل‌ لایه باز سه بعدی طرح خود نیز هستند.


موارد طراحی
• طراحی سه‌بعدی شهری شهرک و ارائه توده‌گذاری با مقیاس 1/500 به همراه ارائه‌ی شناسنامه برای 22 قطعه ویلا و یک قطعه ساختمان مشاعات(تفریحی، ورزشی)
• طراحی ساختمان مشاعات(تفریحی، ورزشی) شهرک با مقیاس 1/100
• طراحی میادین تقاطع‌ها و بن‌بست‌های شهرک با مقیاس 1/200
• طراحی سردر شهرک با مقیاس 1/200


جلسه کرکسیون
1- جلسه کرکسیون به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. در تاریخ 1402/01/16 آپدیت شد
2- شرکت‌کنندگان موظف به ارسال کلیه موارد خواسته شده مسابقه به صورت شماتیک و رندر ماکتی در قالب یک فایل PDF هستند. در تاریخ 1402/01/16 آپدیت شد
3- مهلت ارسال فایل PDF تا تاریخ 10 اردیبهشت ساعت 14 می‌باشد. در تاریخ 1402/01/16 آپدیت شد


جایزه مسابقه 
بنا به درخواست کارفرما در این مسابقه مبلغ 450 میلیون تومان برای نفرات برتر به شرح ذیل در نظر گرفته شده است.
نفر اول: 240 میلیون تومان
نفر دوم: 120 میلیون تومان
نفر سوم: 50 میلیون تومان
نفر چهارم: 20 میلیون تومان
نفر پنجم: 20 میلیون تومان
• نفرات برتر این مسابقه ملزم به ارائه فایل‌ لایه باز اتوکد و فایل لایه باز رندرهای سه‌بعدی هستند. در تاریخ 1402/01/16 آپدیت شد


توضیحات پروژه
• شهرک ویلایی تنیاتاون در منطقه سلمان شهر استان مازندران به متراژ 24816 مترمربع واقع شده است.
• این شهرک شامل 23 قطعه است که  یکی از قطعات می‌تواند  قطعه شماره یک این سایت برای ساختمان مشاعات شهرک(تفریحی، ورزشی) در نظرگرفته شده است. نقشه اتوکد سایت در بخش فایل‌های راهنما آپلود شده است.
• در طراحی شهرک، عرض گذر ۱۶متر است که طراح می‌تواند خیابان‌ها را به پیاده‌راه، فضای سبز و ماشین‌رو و... به سلیقه خود تفکیک نماید.
جانمایی ویلاها و قطعه مشاعات با توجه به سطح اشغال تعریف شده، برعهده طراح می‌باشد. بدیهی است طراح می‌بایست با فرض تکمیل طراحی 22 ویلا و یک ساختمان مشاعات(تفریحی، ورزشی)، جانمایی و طراحی یکپارچه مجموعه شهرک را انجام دهد.


سبک معماری شهرک
برای بیان سبک معماری می‌توان بازه و حدودی بین معماری ارگانیک و معماری مینیمال تعریف کرد. بازه تعریف شده به این مفهوم که سبکی بین این دو که نه آن قدر ارگانیک به مفهوم استفاده از متریال بومی باشد و نه آنقدر ساده.
می‌توان معماری ارگانیک را جهت قراردادن اجزاء طبیعت به عنوان الگو و استفاده از آن (البته به اندازه) را در فضاهای مختلف معرفی کرد که با روح بخشیدن به طرح و القای حس آرامش و انرژی از طبیعت، یک اثر هنری متفاوت به ارمغان آورد.
در معماری ارگانیک می‌توان مفهوم استفاده از متریال بومی و ملی‌گرایی را نادیده گرفت و استفاده از شیروانی را به دلیل نیاز به استفاده از روف گاردن فقط در جاهایی که معمار نیازش را احساس می‌‎کند و بنا به سلیقه استفاده کند.
 معماری مینیمال نه به مفهوم سادگی غربی آن بلکه به مفهوم استفاده از حجم و فضاهای داخلی بهینه آن و استفاده از کالیته رنگی محدود درنظر گرفت.
متناسب با تعریف بالا می‌توان در نظر داشت که در نهایت تمامی قطعات شهرک از این الگو پیروی خواهند کرد و انتظار می‌رود همراه با معماری متفاوت هر قطعه در سبک و روح حاکم بر شهرک اتحاد و یک رنگی ویژه‌ای وجود داشته باشد.
• معماری مدرنی که با بهره‌گیری بهینه از عناصر طبیعی مانند فضای سبز، نور طبیعی، جریان هوا و... و احترام به وجوه والای انسانی، در پی خلق فضایی باشد جهت پاسخ به نیاز انسان به آسایش، آرامش، تعمق و تفکر، به دور از هیاهوی شهری و زندگی ماشینی. در تاریخ 1402/01/16 آپدیت شد


خواسته‌های کلی که باید در کلیه طرح ها لحاظ شود.
ایجاد تم واحد و یکپارچگی در طراحی بخش‌های مختلف 
نوآوری‌های معمارانه 
توجه به عملکردها و سیرکولاسیون فضایی 
سازمان‌دهی صحیح جانمایی‌ها
توجه به مجاورت‌ها و حریم خصوصی در جانمایی ویلاها
توجه و بهره‌گیری از نور طبیعی


جانمایی، توده‌گذاری و دسترسی ویلا
توده‌گذاری ویلاها در شهرک، پیکره‌بندی و تعیین تم کلی شهرک می‌بایست با فرض ایجاد یک هویت معماری یکپارچه خلق گردد.
توجه به فضای منطقه (همزیستی با طبیعت) و مخاطبین مشابه در شهرک‌های همجوار مانند شهرک امیردشت و خوشامیان از اهمیت بالایی برخوردار است.
جانمایی ویلاها با توجه به حداکثر سطح اشغال وارتفاع تعریف شده می‌تواند در قطعات مختلف به سلیقه طراح تعیین گردد.

نسبت قرارگیری بناها با هم باید طوری باشد که علاوه‌بر ایجاد حس امنیت و حریم خصوصی تا جای ممکن به دیوارهای پیرامونی و اصلی شهرک نزدیک گردند تا فضای بازتری را در داخل شهرک شاهد باشیم و از طرفی حیاط ویلا را با دیوارهای سبز منظم یا نامنظم محفوظ نگه داشت.
• توده‌گذاری و دسترسی سه ویلا از 22 ویلا، به صورتی که در صورت لزوم به یکدیگر دسترسی داشته باشند درنظر گرفته شود یه گونه‌ای که در آینده طراحی آنها نیز در صورت لزوم به هم متصل باشد (قطعات 9 و 10 و 11 بابت این موضوع پیشنهاد می‌گردد.)(برای درک بهتر مطلب حتما ویدئو توضیحات کارفرما را در این خصوص مشاهده فرمایید). در تاریخ 1402/01/16 آپدیت شد

ارتفاع بنا 
رعايت حداكثرارتفاع ساختمان از تراز كف خيابان مربوطه تا بلندترين نقطه سقف حداكثر ١١ متر باشد.
حداکثر تراز کف بام 8/70 متر و دســـــت انداز و مابقی اعضـــــای ثابت ســـــاختمان حداکثر ١١ متر از تراز كف خيابان خواهد بود.
• در ساختمان‌های با سقف شيبدار راس هرم سقف نهايتا ١١ متر از تراز كف خيابان خواهد بود. 

وضعیت زمین
محدوده مجاز و فاصله از مرز پیرامونی قطعه، در نقشه اتوکد آپلود شده در فایلهای راهنما مشخص شده است.

حداکثر سطح اشغال طبقات
نکته : طراح محترم ملزم به رعایت حدود حداکثری می‌باشد و نیازی به طراحی پلان، نما و جزییات آن نیست صرفا گرافیک محیطی جهت هویت بخشی به شهرک مدنظر است.

• زیرزمین: ٣٠ تا ٤٠ درصد زمین
• همکف : ٤٠ درصد زمین 
• طبقه اول : ٤٠ درصد زمین
• شاه نشین (فضای سرپوشیده روف گاردن) : ٤ درصد زمین و شامل آسانسور، خرپشته، یک سرویس و فضای نشیمن.

طراحی استخر
• جانمایی استخربه صورت روباز یا سرپوشیده کاملا به سلیقه طراح محترم است.
• طراحی جکوزی، رختکن و سرویس دوش و طراحی دیوارهای اطراف استخر به سلیقه طراح صورت گیرد. همچنین طراحی استخر در بام هر ویلا مجاز است.

طراحی محوطه 
• ۶۰% زمین به طراحی محوطه اختصاص یابد. ( بنا به سلیقه طراح می تواند افزایش پیدا کند.)
•  شامل طراحی ورودی مجموعه، دیوار محوطه، فضای سبز، نورپردازی و طراحی نشیمن روباز می‌باشد.


طراحی بنای مشاعات (تفریحی، ورزشی)
طراحی پلان
طراحی چهار وجه نما

توضیحات کلی طراحی ساختمان مشاعات (تفریحی، ورزشی)
ساختمان مشاعات بنایی است شامل فضاهای تفریحی و فضاهای اداری شهرک که به صورت دائم مورد استفاده قرار می‌گیرد.
طراحی این بنا در چهارطبقه شـامل: دو طبقه روی همکف و یک طبقه زیرزمین و یک طبقه فضای خدماتی روی بام می‌باشد.
وضعیت زمین ساختمان مشاعات (تفریحی، ورزشی)
زمین خالی
 مساحت زمین ساختمان مشاعات (تفریحی، ورزشی)
انتخاب قطعه مورد نظر برای ساختمان با در نظر گرفتن هویت شهرک به عهده طراح است.
با توجه به اجماع انجام شده با کارفرما و امکان مقایسه بهتر بین طرح‌های ارائه شده و لزوم همجواری با ورودی شهرک، قطعه شماره یک برای ساختمان مشاعات (ورزشی و تفریحی) در نظر گرفته شده است.در تاریخ 1402/01/16 آپدیت شد 

نوع سازه و سقف ساختمان مشاعات (تفریحی، ورزشی)
سازه بتنی با سقف مسطح
سیستم سرمایشی و گرمایشی ساختمان مشاعات (تفریحی، ورزشی)
VRF
سبک طراحی ساختمان مشاعات (تفریحی، ورزشی)
مدرن  
فضاهای مورد نیاز و جانمایی آن در ساختمان مشاعات (تفریحی، ورزشی)
جانمایی فضاها
1. چیدمان فضایی، ایجاد روابط و توزیع کاربری‌های بنا به سلیقه و خلاقیت طراح می‌باشد.
2.استخر و فضاهای مرتبط، به سلیقه طراح در یکی از طبقات در نظر گرفته شود. 
3.دسترسی آسانسور از طبقه منفی یک تا بام ادامه دارد.
فضاهای مورد نیاز
1.لابی و کافی شاپ
2.اتاق مدیریت و کنفرانس (حدود ٢٠ متر)
3.بیلیارد 
4.GYM
5.استخر، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، اتاق نمک، اتاق مه سرد، سنگ داغ ، اسپا
6.سینمای خانوادگی که قابل استفاده برای کنفرانس و اتاق کنسول بازی نیز باشد با ظرفیت 30 نفر.
7.فضای بازی و نگهداری کودکان (حداکثر ٥٠ مترمربع) 
8.دو اتاق برای اسکان و استراحت خدمه با سرویس مشترک
9.آسانسور

سطح اشغال و کاربری فضاها ساختمان مشاعات (تفریحی، ورزشی) (طراح تنها ملزم به رعایت حدود حداکثری می‌باشد)
زیرزمین منفی یک : ٤٠ درصــــــد زمین، شــــــامل موتورخانه، انبار، تاسیسات ساختمان مشاعات (تفریحی، ورزشی) شهرک و ایجاد کاربری‌ها و روابط مابقی فضــــــاها بر عهده طراح می‌باشد.
همکف: ٤٠ درصد زمین، تعریف کاربری‌ها و روابط بر عهده طراح می‌باشد. 
طبقه اول : ٤٠ درصد زمین، تعریف کاربریها و روابط بر عهده طراح می‌باشد.
فضـــای خدماتی روی بام : ١٥ درصـــد زمین، شـــامل آســـانســـور، خرپشـــته، و فضـــای خدماتی که متناســـب با کاربری که طراح برای بام در نظر گرفته است متغیر خواهد بود. 
ارتفاع بنا ساختمان مشاعات (تفریحی، ورزشی) (طراح تنها ملزم به رعایت حداکثر ارتفاع می‌باشد)
رعايت حداكثر ارتفاع ساختمان از تراز كف خيابان مربوطه تا بلندترين نقطه سقف حداكثر 11 متر باشد.
حداکثر تراز کف بام 8/70 متر و دست‌انداز و مابقی اعضای ثابت ساختمان حداکثر 11/5 متر از تراز كف خيابان خواهد بود.

طراحی نما ساختمان مشاعات (تفریحی، ورزشی)
طراحی چهار وجه نما الزامی است.
متراژ دقیق نما بسته به طرح طراح، متغیر خواهد بود.
طراحی نما به سبک مدرن.
طراحی نورپردازی بنا 
طراحی پنجره‌ها به سلیقه طراح می‌باشد.
انتخاب متریال، رنگ و درصد استفاده از متریال به عهده طراح محترم می‌باشد.


طراحی سردر، میادین تقاطع اصلی و محوطه شهرک
طراحی سردر
محدوده مجاز برای طراحی سردر ورودی، روی نقشه اتوکد پیوست مشخص شده است. 
فضایی برای نگهبانی درنظر گرفته شود.
طراحی میادین تقاطع‌های اصلی و طراحی محوطه شهرک
هر دو میدان شهرک و انتهای بن بست‌ها می‌تواند با فضای سبز، فضاهایی با کاربری عمومی و ... به سلیقه طراح دیده شود (بدون طراحی هیچ گونه فضای بسته).
تقاطع‌ها می‌تواند مدل‌های مختلفی همچون میدان یا المان‌های مختلف مانند آب‌نما، فضای تفریحی یا عمومی یا... موارد باشد. در تاریخ 1402/01/16 آپدیت شد 
سه تصویر سه‌بعدی از هریک از فضاها به انتخاب طراح، به نحوی که گویای حجم کلی از دید پرنده و دید ناظر باشد.
• به این مورد توجه داشته باشید که الزامی جهت طراحی فضایی به نام میدان وجود ندارد و این فضا به سلیقه طراح می‌تواند فضای تفریحی یا برکه و... باشد.
• در فضای انتهای پنج بن‌بست و دو میدان تقاطع به طور مجزا علاوه بر ایجاد حس و کاربری متفاوت، تماما اجزا یک کل واحد می‌باشند که همگی از یک وحدت رویه پیروی خواهند کرد.
• طراحی دیوارهای پیرامونی شهرک و دیوارهای جدا کننده، در تاریخ 1402/01/16 آپدیت شد 

توجه!

لطفا موارد زیر را حتما مطالعه فرمایید
• فایل اتوکد و ویدئوها و اطلاعات تکمیلی پروژه در قسمت فایل‌های راهنما برای دانلود موجود است.
•  درصورت داشتن هر گونه سوال در مورد روند مسابقات ما و یا نحوه پرداخت جوایز به قسمت سوالات متداول مراجعه فرمایید و یا از طریق تیکت با تیم پشتیبانی طرح تو طرح، با ما در ارتباط باشید.
• هر گونه لوگو و اسم خود در طرح‌های ارسالی ممنوع می‌باشد و درصورت مشاهده باعث حذف طرح‌های شما می‌گردد.
• در صورتی‌که هر طراح یا دفتر طراحی، در مسابقه شرکت کند و پس از اتمام مسابقه، فایل‌های ارسالی خود را تکمیل ننماید، از روند مسابقه حذف خواهد شد.
• لطفا فایل‌های خود را تا جایی که مقدور هست با گوشی آپلود نکنید.
• محدودیتی در ارائه چند طرح توسط یک گروه یا شرکت‌کننده نخواهد بود اما لازم است به ازای ارسال هر طرح ثبت نام مجدد و پرداخت مجزا انجام شود و یا ارسال به صورت تیم صورت پذیرد که در این صورت نیز نیاز به افزودن تیم در پنل کاربری و پرداخت ورودی مسابقه می‌باشد. (برای اطلاعات بیشتر در مورد تیم کلیک نمایید.)
•  در طول مسابقه حتما پرسش و پاسخ‌ها را مطالعه کنید و قبل از مطرح کردن پرسشی، سوالات دیگر طراحان را مطالعه فرمایید.
• اگر مطلبی به مسابقه اضافه شود، در طول مسابقه با رنگ آبی به همراه تاریخ در قسمت توضیحات تکمیلی نوشته خواهد شد، لطفا در طول مسابقه اطلاعات پایه را مطالعه کنید.
•  در طول مسابقه حتما وارد بخش اخبار مسابقه شوید و از آخرین اطلاعات مربوطه (حتی پس از پایان مسابقه) مطلع شوید.


رندر شما باید خصوصیات زیر را داشته باشند
•  ابعاد عکس عرض حداکثر تا ۲۵۰۰ پیکسل
•  ابعاد عکس طول حداکثر  تا ۲۵۰۰ پیکسل
•  رزولوشن حداکثر ۱۵۰
•  فرمت عکس شما JPG
•  حجم عکس شما ماکسیمم ۳ مگابایت
•  اتوکد با ورژن ۲۰۱۰ به پایین آپلود شود.

(۰۲۱)۲۲۸۲۶۳۱۸
ارسال تیکت(ابتدا لاگین شوید)