پرسش و پاسخ طراحی مجتمع مسکونی هروی

برای مطرح کردن پرسش و پاسخ باید در سایت عضو شوید
گفت‌وگو‌ها به ترتیب زمان ثبت مرتب شده‌اند
97
شرکت‌کننده شماره 7385 در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۹
سلام زمان اعلام نتایج رو بفرمایید لطفا
96
شرکت‌کننده شماره 7473 در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۹
اعلام نتایج چخ تاریخی انجام میشود؟
95
شرکت‌کننده شماره 6980 در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۲
من نتونستم فایلارو کامل آپلود کنم
94
شرکت‌کننده شماره 7550 در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۲
نمیشه زمان رو تا شب تمدید کنید به دلیل قطعی نت فایل ها بارگزاری نشد متاسفانه
93
شرکت‌کننده شماره 7487 در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۰
درود بر شما لطفا و در صورت امکان نسبت به تمدید مهلت ارسال آثار اقدام بفرمایید. ممنون
طرح تو طرح در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۹ tarh2tarh سلام روزتون بخیر، متاسفانه امکان تمدید زمان مسابقه وجود نداره. موفق باشید
92
شرکت‌کننده شماره 4242 در تاریخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۹
درود بر شما لطفا و در صورت امکان نسبت به تمدید مهلت ارسال آثار اقدام بفرمایید. سپاس
کارفرما در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۰۵
امکان نیست مهندس جان
91
شرکت‌کننده شماره 6638 در تاریخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۱
سلام ابعاد اسانسوری که پیشنهاد دادین ابعاد داخلی اسانسور هست درسته؟
کارفرما در تاریخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۳
بلی مهندس
90
شرکت‌کننده شماره 7385 در تاریخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۱۹
سلام وقت بخیر.اگر امکانش باشه و دو سه روز در پیشرفت پروژه تاثیری نداشته باشه ،لطفا سه الی چهار روز تمدید کنید.تیم ما تمام کارها رو انجام داده و درگیر رندرگیری هستیم.ممنون
طرح تو طرح در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۲ tarh2tarh سلام روزتون بخیر، متاسفانه امکان تمدید زمان مسابقه وجود نداره. موفق باشید
89
شرکت‌کننده شماره 7665 در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۳
سلام ، مساحت نورگیرها رو باید از مساحت واحد کم کنیم برای به دست آوردن مساحت مفید هر واحد؟
کارفرما در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۴
مساحت نور گیر ارتباطی به مساحت واحد ندارد نورگیر بر اساس نیاز باید استفاده شود
88
شرکت‌کننده شماره 5957 در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۳
درود ، ایا امکان داره دو واحد حدود 20 متر اختلاف مساحت داشته باشند؟ یا این موضوع کاملا طرح رو رد خواهد کرد؟
کارفرما در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۵
حتی المقدور اینقدر اختلاف زیاد است و باید کمتر شود ولی اگر غیر قابل احتناب باشد مشکلی نیست
87
شرکت‌کننده شماره 7479 در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۴
سلام و خسته نباشید خدمت کار فرمای عزیز ممنون میشم چند روزی مهلت رو بیشتر کنید با تشکر از طرح تو طرح
کارفرما در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۰
خیر متاسغانه
86
شرکت‌کننده شماره 6980 در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۴
و یک نکته دیگر با توجه به پاسخهای منعطفی که تا الان کارفرمای محترم این پروژه به سوالات داشته اند و استقبالی که از ایده های مختلف داشته اند، برداشت من این است که کارفرمای این پروژه نسبت به پروژه های مشابه اشراف بیشتری به مسائل معماری و اهمیت طراحی دارند و جای قدردانی دارد
کارفرما در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۶
????????????????
کارفرما در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۷
با تشکر ازحسن نظر شما
85
شرکت‌کننده شماره 6980 در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۸
سلام در پاسخ سوال82 فرمودید دو طرح را ارسال نمایید آیا میتوان دو بیش از یک طرح فرستاد؟
کارفرما در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۶
بله
طرح تو طرح در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۵۶ tarh2tarh سلام، شما با هر اکانت خودتون در سایت طرح تو طرح مجاز به ارسال یک آلترناتیو هستید. میتوانید برای ارسال آلترناتیو دوم خودتون یک اکانت جداگانه تشکیل دهید و طرح خودتون رو ارسال کنید.
84
شرکت‌کننده شماره 170 در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۵
طبقه همکف میتونه تا ارتفاع 4.5تا 4.6 باش یا حتما باید 5 باش ؟
کارفرما در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۷
بستگی به طراحی شما دارد بلی میتواند
83
شرکت‌کننده شماره 7629 در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۵
با سلام. محدوده مشخص شده روف گاردن ، مثل طبقات ، سقف دار هست ؟ یا اینکه محدوده تعیین شده در فایل اتوکد ، صرفا جانمایی روف گاردن رو نشون میده و قرار نیست سقف سازه ای داشته باشه ؟
کارفرما در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۰
صرفا جانمایی میباشد بدون سقف
82
شرکت‌کننده شماره 4505 در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۰
درود کارفرمای محترم نقشه های ارسالی برای اجراست یا باید همان طرح از شهرداری تاییدیه بگیرد چون میزان سقف کاذب بیش از1/10 تایید نمی‌شود وچون برای لابی زیبا ترتر جیحا کد لابی بهتراست1.2+ باشد بنابراین کد پارکینگ هم1.2+میشود و باید2/1متر سقف کاذب داشته باشیم تا واحدها تراز شوند ویا با اختلاف ارتفاع ‌دو درب آسانسور اختصاصی باشند که واحدها بهتر می‌شوند وارتفاع در نما دارای اختلاف میشود ‌نما زیباتر وضمنا استراکچر کمی مشکله ولی من حل کرده ام لطفا انتخاب بفرمایین یا اینک دو گزینه را ارسال کنم ممنونم
کارفرما در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۳
مهندس عزیز تا 1/50هم میتوانید سقف کاذب داشته باشید در منطقه 4.ولی باز هم هر دو ارسال نمایید به توانمندی شما بیشتر واقف میشویم.در ضمن خودمان را گذاشتیم در اختیار ذهن خلاق شما دپستان و منتظر افکار خلاق شما هستیم
81
شرکت‌کننده شماره 5840 در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۸
سلام امکان قرار گیری دستگاه پله و اسانسور در قسمت شمالی زمین وجود دارد؟ در صورتی که این امکان وجود ندارد، چقدر باید از بر شمالی عقب تر باشد ممنون
کارفرما در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۱
امکان دارد
80
شرکت‌کننده شماره 6980 در تاریخ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۹
لطفا جواب سوال 72 را مرحمت بفرمایید چون سوال 79 را در راستای همین مساله پرسیدم اگر محدودیت در ارتفاع قسمت پارکینگ همکف داشته باشیم تنها راهکار اختلاف ارتفاع تراز کف دو تا واحد است 2-در نمای غربی با توجه به معماری، اگر قسمت تو رفته هفتاد سانتی متر، قسمت بیرون زده 50 سانتیمتر لحاظ شود ولی شرط برابری دو قسمت رعایت گردد ایراد دارد 3- با توجه به معماری بخشی از راه پله از قسمت تعیین شده برای روف گاردن بیرون می افتد ایراد دارد؟
کارفرما در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۷
1-میشود اختلاف تراز در همکف باشد ولی در طبقلثات نباشد2-خیر3-خیر
79
شرکت‌کننده شماره 6980 در تاریخ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۹
سلام تراز کف واحدهای شرقی میتواند با تراز کف واحدهای غربی اختلاف طبقه داشته باشد، نیم طبقه؟
کارفرما در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۳
نمی دونم چرا؟؟؟ولی اگر لازم باشد لول اسانسور باید رعایت شود
78
شرکت‌کننده شماره 4505 در تاریخ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۹
درود کارفرمای محترم لطفا پاسخ پرسشها را بفرمایین وحتما نظر خود را نسبت بپرسش در مورد اینک ابتدا پلان مطرح وبعدا کار های نما انتخاب شود نیز اعلام بفرمایین ممنونم
کارفرما در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۴
مناسفانه موافق نیستم
77
شرکت‌کننده شماره 7531 در تاریخ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۴۵
سلام. من هم با نظرات 75 و 76 خیلی موافقم. طراحی پلان های این کار خودش یه چالش بزرگه با توجه به محدودیت های نورگیری و فضاهای متعدد و... و اینجوری کارفرمای محترم میتونن بهترین پلان رو انتخاب کنند از بین طرح های ارسالی و طراحی های سه بعدی در مرحله ی بعد انتخاب بشن...
76
شرکت‌کننده شماره 6980 در تاریخ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۲
سلام من هم با نظر 75موافقم اگر دو مرحله ای بشه خیلی بهتر هستش پلانهای قابل انتخاب بشن، بعدش از طراح پلانهای منتخب، طراحی نما و لابی و روف گاردن خواسته بشه در این صورت تعداد طرحهای ارسالی خیلی بیشتر خواهدبود و کارفرما میتواند ازمیان تعداد بیشتری طرح، خواسته خود را جستجو کند
طرح تو طرح در تاریخ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۵۵ tarh2tarh سلام و وقت بخیر، قوانین و اطلاعات پایه این مسابقه به صورت کامل ذکر شده و امکان تغییر و برگزاری به صورت دیگری وجود ندارد. شما درصورت تمایل می‌توانید با سایر طراحان طرح تو طرح تیم تشکیل بدهید و در مسابقات شرکت کنید.
75
شرکت‌کننده شماره 4505 در تاریخ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۴
بادرود آیا امکان دارد با پلانها شرکت کنیم چون این پروژه را می‌توان با انتخاب بهترین پلانها به بهترین نما رسید ابتدا پلانها انتخاب وبعدا کسانی که در طراحی نما تبحر دارند در مسابقه نما وارد گردند
طرح تو طرح در تاریخ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۵۲ tarh2tarh سلام و وقت بخیر، در این مسابقه طراحی پلان و نما با هم به اجرا در آمده است و امکان طراحی به صورت جداگانه وجود نخواهد داشت. شما درصورت تمایل می‌توانید با سایر طراحان طرح تو طرح تیم تشکیل بدهید و در مسابقات شرکت کنید.
74
شرکت‌کننده شماره 4505 در تاریخ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۳
حتما لابی باید روبروی ورودی باشد؟
کارفرما در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۳
بنظرم بهتر است ولی اگر پیشنهاد زیبا تری دارید استقبال میکنم
73
شرکت‌کننده شماره 4505 در تاریخ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۱
من 20 پارکینگ بدون مزاحم دارم وترجیح میدم سرایداری و ‌اتاق هیئت مدیره در همکف ودر انتهای لابی ‌روی رمپ باشد ( دراجرا) وهزینه خلاف بعدا داده شود چون پارکینگ مهمتراست واصولا دراین پروژه نمیشه به زیرمین نور داد
کارفرما در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۲
با نظر شما برای پارکینگ موافقم حال برای سرایداری فکر میکنیم
72
شرکت‌کننده شماره 4505 در تاریخ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۱
در صورت ارتفاع لابی5مترباید برای ارتفاع پارکینگ2/5متر سقف کاذب داشته باشیم که بیشتر از1/1 متر نمیدهند لطفا توضیح دهید ممنونم.
کارفرما در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۰
مهندس جان شما طراح هستید از بنده میپرسید
کارفرما در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۱
اقای مهندس بنظرم میتوانید اختلاف سطح در لابی و پارکینگ داشته باشید
71
شرکت‌کننده شماره 5794 در تاریخ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۸
سلام اگه نورگیر یکی از واحدها 2.5در 4.8باشه ایرادی نداره. مساحت 12مترمربع میشه. از نظر کارفرما مشکل نداره
کارفرما در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۲
نمیشود حداقل بعد نورگیر 3متر میباشد
70
شرکت‌کننده شماره 6980 در تاریخ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۵
سلام لطفا پاسخ پرسش های مطرح شده را سریعتر مرحمت بفرمایید
طرح تو طرح در تاریخ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۴۸ tarh2tarh سلام وقتتون بخیر، تیم کارفرمایان در اولین فرصت حتما به پرسش های مطرح شده پاسخ می‌دهند.
69
شرکت‌کننده شماره 5794 در تاریخ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۷
سلام پارکینگ مزاحم در حد 4.5تا مشکل نداره
کارفرما در تاریخ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۲
بله قابل قبول هست
68
شرکت‌کننده شماره 5794 در تاریخ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۶
سلام خسته نباشید. یه سوالی درمورد پارکینگ داشتم میشه در حد 5 تا پارکینگ مورب داشته باشیم؟ میشه گفت تقریبا مزاحم هست اما مشکل برای جابجایی خودرو ها نیس.
کارفرما در تاریخ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۳
مهندس عزیز ما جیزی که در تفکر شما هست که اطلاع نداریم باید طرح شما به روئت برسد
67
شرکت‌کننده شماره 45 در تاریخ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۴
با سلام هر دواحد باید نور طبیعی را داشته باشند یا یک واحد می تواند از نور پاسیو تامین شود با توجه به پارکینگ های خواستید مجبور یکی از واحد نور مطلق اش از پاسیو می تونه تامین گردد...
کارفرما در تاریخ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۵
بله هر دو نور مستقیم میخواهد
66
شرکت‌کننده شماره 6980 در تاریخ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۱
سلام یک واحد حدود 170، و یک واحد حدود 135 قابل قبول است؟
کارفرما در تاریخ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۶
به هم نزدیک تر بلشد بهتر است
65
شرکت‌کننده شماره 7629 در تاریخ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۵
با سلام. با توجه به نیاز های طرح مبنی بر طراحی اشپزخانه کثیف ، ایا هردو آشپزخانه تمیز و کثیف نیاز به نورگیری مستقیم دارند ؟ و مورد بعدی اینکه با توجه به صورتجلسه شورای معاونین شهرسازی و معماری مناطق شهرداری های تهران مورخ 11/11/1389 ، مبنی بر اینکه آشپزخانه های اپن می توانند با عمق 8 متر از پنجره های پذیرایی نور دریافت کنند ، ایا این موضوع در این پروژه نیز صادق است یا خیر ؟
کارفرما در تاریخ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۴
اشپزخانه کثیف نیازی به نور گیری ندارد
کارفرما در تاریخ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۵
اگر همچین مصوبه ای هست و قابل استناد باشد بله
64
شرکت‌کننده شماره 7487 در تاریخ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۳۳
با سلام توی سایت گفتین ارتفاع پارکینگ 3.06 باشه که اگر از تراز همکف حساب کنیم 1.86 میشه! ولی توی سوالات دیدم نوشتین 2.40 لطف میکنین توضیح بدین؟ و اینکه امکان زدن زیر زمین -2 نیست؟
کارفرما در تاریخ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۱۳
2:40کف تا زیر سقف میباشد
63
شرکت‌کننده شماره 6980 در تاریخ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۱
سلام آیا اگر فضای مفید داخل پله 480*240 سانتی متر لحاظ شود کفایت می کند؟
کارفرما در تاریخ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۱۳
بله
62
شرکت‌کننده شماره 6980 در تاریخ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۱۰
سلام و عرض ادب محدودیتی در تعداد نورگیرها مد نظر کارفرما هستش دوتا 12 متری و یک 18 متری قابل تایید هستش؟
کارفرما در تاریخ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۱۴
بستگی به طراحی طراح دارد
61
شرکت‌کننده شماره 1392 در تاریخ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۵
با سلام آیا امکانش هست آشپزخانه نور غیر مستقیم از پذیرایی بگیرد؟
کارفرما در تاریخ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۵
خیر
60
شرکت‌کننده شماره 7500 در تاریخ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۰
سلام روز بخیر آیا در طراحی طبقه مسکونی مجاز به در نظر گرفتن 3 عدد نورگیر 12 متری هستیم که مجموعا میشه 36 متر مربع ؟ و جهت نورگیری سرایه داری مجاز به استفاده از نورگیر سقفی در فضای سرایه داری هستیم ؟
کارفرما در تاریخ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۴
بله جناب مهندس
59
شرکت‌کننده شماره 7559 در تاریخ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۷
سلام. اگر ما به جای اینکه در پارکینگ رو، در قسمتی که با خط مشخص شده ، همین جایی که وضع موجودش هست بذاریم... یعنی ضلع جنوبی... ولی از متریال و طرحی استفاده کنیم که به حیاط و لابی از خیابون دید داشته باشه از نظر کارفرما اشکالی نداره؟ یا حتما باید همون جایی که مشخص شده قرار بگیره؟
کارفرما در تاریخ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۳۲
مهندس جان مشکلی نیست اصلا
58
شرکت‌کننده شماره 7396 در تاریخ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۴
سلام.وقت بخیر، ببخشید خیز پله را نهایتا چقدر مجاز هستیم که در نظر بگیریم؟
کارفرما در تاریخ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۳۱
18سانت
57
شرکت‌کننده شماره 7629 در تاریخ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۷
سلام روز بخیر. میخواستم بدونم در طراحی رمپ ، یک متر ابتدا و انتهای هر رمپ، باید شیب 10 درصد در نظر گرفته بشه یا میشه کل رمپ رو 18 درصد در نظر گرفت ؟ و سوال بعدی اینکه امکان استفاده از « رمپ با پاگرد » هم هست یا حتما باید از رمپ چرخشی استفاده بشه ؟
کارفرما در تاریخ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۳۱
مهندس عزیز کل رمپ میتواند 18درصد باشد امکان پگرد نیز میباشد ولی فضا خیلی زیادی نداریم برای این کار
56
شرکت‌کننده شماره 1392 در تاریخ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۶
با سلام ابعاد ستون ها و طول دهانه تیرها به چه صورت میتواند باشد؟
کارفرما در تاریخ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۳۰
طبق نظر طراح ومعمار
55
شرکت‌کننده شماره 1392 در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۸
با سلام تا چه متراژی نورگیر میتوان در طراحی در نظر گرفت
کارفرما در تاریخ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۲۹
مهندس استانداردها رعایت شود
54
شرکت‌کننده شماره 1392 در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۰
با سلام دو واحد هم متراژ باشن تقریبا؟ هر دو میتونن زیر 150 متر باشن؟:
کارفرما در تاریخ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۲۹
یکی بالای 150متر میشود مهندس عزیز
53
شرکت‌کننده شماره 1746 در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۸
وقت بخير آيا امكان كنسول در طبقات در ضلع غربي و داخل حياط وجود دارد؟
کارفرما در تاریخ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۲۸
بله
52
شرکت‌کننده شماره 1392 در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۵۷
با سلام سرایداری حتما نور میخواهد؟ ابعاد ستونها چند در نظر بگیریم؟
کارفرما در تاریخ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۲۸
طبق قانون شهرداری بله
51
شرکت‌کننده شماره 5049 در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۰
سلام وقت بخیر در صورتی که تراز پارکینگ 1.86- در نظر گرفته شود آیا این امکان وجود دارد که در زیر رمپ با چند پله به تراز 2.70- برسیم؟
کارفرما در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۴۲
بلی در صورت نظر طراح مشکلی نیست
50
شرکت‌کننده شماره 7567 در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۰۳
سلام سقف پارکینگ منفی به دلیل ایجاد دو رمپ با عرض 3.5 نیازمند ایجاد کنسول با عرض 2 متر می باشد آیا همچین کنسولی با سازه مدنظر کارفرما مطابقت دارد؟
کارفرما در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۴۱
مشکلی نیست دوست عزیز
49
شرکت‌کننده شماره 6638 در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۵
از غرب به شرق ما فقط یه دهنه 5.4 داریم چطوری دوتا ورودی پارکینگ بدیم
کارفرما در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۴۱
از تراز همکف کمک بگیرید
48
شرکت‌کننده شماره 7549 در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۲
با توجه به مشخص بودن سطح اشغال بنده منظور شمارو متوجه نشدم.پیشنهاد شما اثری نا مناسب روی حل پلان پارکینگ و همکف ونما خواهد داشت
کارفرما در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۲
منم منظور سوال شما را نفهمیدم،،،
47
شرکت‌کننده شماره 7559 در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۸
طبق خواسته کارفرما که دو واحد هم مساحت خواستن ممکنه مساحت ها بالای 150 متر دربیاد که با توجه به ضوابط واحد بالای 150 متر باید دو پارکینگ داشته باشه، لازمه که متراژ واحدها رو تغییر بدیم و یکیش رو به زیر 150 برسونیم یا تعداد پارکینگ ها رو افزایش بدیم؟
کارفرما در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۸
درسته مهندس جان یکی از واحدها زیر 150متر باید باشد
46
شرکت‌کننده شماره 7549 در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۷
سلام.برای دسترسی سواره 2تا رمپ به عرض 3.50 مدنظر میباشد اما عرض غربی زمین 5.40 میباشد که جوابگو نیست!!
کارفرما در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۵
مهندس جان از داخل بنا در تراز طبقه همکف میتوانید استفاده نمایید که طبقات بالا مسکونی باشند
45
شرکت‌کننده شماره 840 در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۳
داخل پی دی اف نقشه ها، روی ضلع 11.5 متری جنوبی نوشتید نصف مساحت فضای هاشور خورده جهت حجم سازی نما به سطح اشغال اضافه شود. خب یعنی چند سانتی متر بلاخره؟ 15 سانت؟ 20 سانت؟ 30 سانت؟
کارفرما در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۶
مهندس جان منطقه حاشیه منطقه حجم سلزی میباشد هر حجمی بنا گردید باید دوباره در جای دیگر کسر گردد
44
شرکت‌کننده شماره 840 در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۶
ابعاد پمپ خانه دفنی چند در چند مد نظر هست و چقدر از تراز طبقه منفی 2 باید پایین تر بیاد طبق محاسبات مکانیکی و اتشنشانی؟
کارفرما در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۷
افضای 3*3کافی میباشد
43
شرکت‌کننده شماره 840 در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۳
سلام. مساحت قابل ساخت 60 درصد از مساحت کل زمین هست که میشه 255 متر مربع. زیربنا میشه 5 طبقه روی زمین و 2 طبقه زیر زمین(7 طبقه) ضرب در 255 که میشه 1787 متر مربع. پس چرا داخل توضیحات نوشتید زیربنا 2500 متر مربع هست؟؟؟؟
کارفرما در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۹
شما لطفا در این سطحی که مشاهده میفرمایید طراحی نمایید ولی برای ارائه به شهرداری با اضافه کردن نور گیر سطح اشغال مورد نیاز شهرداری را ارائه میکنیم
42
شرکت‌کننده شماره 5049 در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۳
سلام وقت بخير ببخشيد عرض رمپ را ميتوان 2.70 طراحي كرد؟
کارفرما در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۰
خیر باید 3:5لطفا از بنا تراز همکف برای رمپ کسر نمایید
41
شرکت‌کننده شماره 7567 در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۲
سلام آیا در قسمت نورگیر قابلیت ایجاد بالکن وجود دارد ؟؟؟
کارفرما در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۱
مشرفیت نداشته باشد بلی
40
شرکت‌کننده شماره 6638 در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۳
سلام وقت بخیر همه اتاق ها حتما باید نورگیر داشته باشن؟یعنی میشه یکی از اتاقها نورگیر نداشته باشه
کارفرما در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۰
جناب مهندس اصلا شدنی نیست
39
شرکت‌کننده شماره 7550 در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۸
سلام آیا امکان این که با اختلاف ارتفاع پارکینگ همکف رو از لابی جدا کنیم هست؟
کارفرما در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۲۱
بله هر جور صلاح طراح باشد
38
شرکت‌کننده شماره 7500 در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۶
سلام وقت بخیر جهت تامین پارکینگ واحد ها 10 تا پارکینگ کافی هست و شما 15 تا پارکینگ جهت طراحی خواستار هستین. سوال اول: اگر تعدا پارکینگ کمتر از 15 تا باشه (جهت طراحی بهتر واحد ها و جانمایی بهتر پلکان و آسانسور) آیا مورد تایید شما هست ؟ سوال دوم: و اگر در شرایطی (10 تا پارکینگ بدون مزاحم و 5تا با مزاحم و یا کمتر داشته باشیم) مورد تایید شما هست؟
کارفرما در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۲۰
مهندس عزیز حتما یکی از واحدها بالای 150متر خواهد شد و طبق ضوابط واحد بالای 150متر دو واحد پارکینگ نیاز دارد پس ما حتما 15پاحد پارکینگ نیاز داریم حالا به صورت چه مزاحم چه غیر مزاحم.
37
شرکت‌کننده شماره 5271 در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۳۲
سلام.وقت بخیر،کد ورودی پارکینگ مثبت 10،سانتیمتر در نظر گرفته شود؟
کارفرما در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۱۷
شما طبقه همکف را تا 1:20میتوانیدبالا ببرید
36
شرکت‌کننده شماره 7272 در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۴۱
با سلام ،طول و عرض نورگیر از لبه ی تیرها محاسبه می شود؟ یا میتوان عرض تیر را در ابعاد نورگیر خود محاسبه کنیم؟
کارفرما در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۳
عرض تیر را میتوان در ابعاد نورگیر محاسبه کرد در ضمن درز انقطاع را نیز می توان جز نور گیر محاسبه کرد.یعنی درز انقطاع 15سانت از سایز هر وجه نورگیر میشود کم کرد برای موال ضلع 3متری نورگیر را میتوان 2:85گرفت.
35
شرکت‌کننده شماره 5643 در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۷
سلام. پارکینگ مزاحم قابل قبوله؟
کارفرما در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۸
بله
34
شرکت‌کننده شماره 7385 در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۰
سلام اگر تراز همکف رو در ارتفاع یک متر در نظر بگیریم برای ورودی معلول هم بایستی رمپ و یا جک معلول در نظر بگیریم یا اینکه ضوابط معلولین مد نظر نیست چون واحد معلول نداریم؟
کارفرما در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۸
حتما باید جک معلول در نظر گرفته شود.
33
شرکت‌کننده شماره 7541 در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۴۸
سلام وقتتون بخیر امکانش هست که فقط انبارها رو ببریم زیر لابی؟
کارفرما در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۷
هر جور صلاح بدانید با نظر طراح.
32
شرکت‌کننده شماره 7385 در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۳۹
در زیر زمین بنظر فقط یک محدوده دفنی برای تاسیسات مناسب نیست و پیشنهاد میکنم که یک فضایی برای نصب تانکر،پمپ و شیرفرکه ها و کنتورهای فرعی و همچنین پمپ و تانکر آنش نشانی و همچنین در صورت امکان یک سرویس بهداشتی هم تعبیه بشود.
کارفرما در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۱۵
مهندس عزیز ماملا با نظر شما موافقم
31
شرکت‌کننده شماره 7385 در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۳۴
سلام وقت بخیر .در مورد طراحی سایت هروی سوالی داشتم آیا حتما باید لابی و ورودی پارکینگ طبق خواسته کارفرما طراحی شود و یا اولویت نظر طراح میباشد و زیبایی کلی و حل پلان ها ی طبقات مد نظر هست ؟ و در عکس درختانی مشاهده میشود .آیا درختان باید در سرجای خود بمانند یا کارفرما قصد قطع درخت را دارد ؟
کارفرما در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۱۴
سلام دوست عزیز نه اجباری در شرایط کارفرما نداریم هر جور صلاح میدانید عمل نمایید.درختان باید جابجایی اتفاق بیافتذثد در صورت امکان حفظ نگه داشتن ان مشکلی ندارد.
30
شرکت‌کننده شماره 6980 در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۸
سلام یک طراح چند طرح میتونن ارسال کنند؟
طرح تو طرح در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۴۰ tarh2tarh سلام شما با هر اکانت، یک طرح میتونید ارسال کنید.
29
شرکت‌کننده شماره 6980 در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۸
سلام مگر موقعیت 5/40*11/50 به صورت کامل متعلق به ملک نمیباشد؟ و اینکه درب پارکینگ را در مسیر غرب به شرق گذاشتید قابل هضم نیست لطفا توضیح دهید
کارفرما در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۷
چرا جز حیاط میباشد ،درب پارکینگ گفتم خدمتتان غرب به شرق یعنی اون قسمت که فرمودید انداختیم جز فضای گذر که لابی کاملا پیدا باشد
28
شرکت‌کننده شماره 6980 در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۶
سلام و عرض ادب 1- دستگاه پله باید تا زیر زمین امتداد داشته باشه؟ 2-پله زیر زمین میتونه در فضای باز جانمایی شود؟
کارفرما در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۲۰
پله زیر زنین میتواند در امتداد راه پله بالا نباشد ولی باید اصول اتش نشانیش رعایت گردد.
27
شرکت‌کننده شماره 7401 در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰
سلام از نظر شما اشکال دارد تیر از وسط نورگیر عبور کند؟
کارفرما در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۱۸
از وسط نورگیر منظورتون چیست ،اگر از کنار باشد خیر ولی واقعا وسط باشد شهرداری تایید نمی کند
26
شرکت‌کننده شماره 7500 در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۶
سلام وقت بخیر به چه دلیل نمیشه در زیرزمین سطح اشغال 100% در نظر گرفت ؟ آیا دلیلش ضوابط نظام و شهرداری هست؟
کارفرما در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۱
بله
25
شرکت‌کننده شماره 7401 در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۴
با سلام اون قسمت 5.40 * 11.5 جنوبی ، حیاط ساختمانه؟
کارفرما در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۵
بله
24
شرکت‌کننده شماره 43 در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۹
سلام من در فضای همکف فضاهایی دارم که نمیشه جای پارکینگ باشه.میشه انباری،سرایداری یا فضای خاصی بهش اختصاص داد؟
کارفرما در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۱
در همکف به لحاظ قوانین شهرداری فقط پارکینگ و لابی مجاز میباشد.
23
شرکت‌کننده شماره 43 در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۵
سلام من شماره 20 هستم. شما 7 متر بر اصلی رو گفتین.در طبقه همکف نوشتین محل ورودی پارکینگ(در ضلع شرقی).سوال من اینه که ورودی زیرزمین و همکف هر دو باید ازین قسمت باشه؟
کارفرما در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۹
مهندس عزیز کلا بر ملک که به گذر راه دارد همان 7متر میباشد
کارفرما در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۰
ورودی ادم رو و راه پارکینگ از همین 7متر میباشد
22
شرکت‌کننده شماره 7500 در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۸
وقت بخیر لطفا ابعاد حداقل سرایه داری و فضای پمپ خانه آتشنشانی دفنی رو میفرمایید چقدر باید باشه؟
کارفرما در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۶
خیلی مهم نیست
کارفرما در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۸
استاندارد باشد موتور خانه دفنی که مابین چشمه فنداسیون میباشد سرایداری نیز حداقل
21
شرکت‌کننده شماره 3800 در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۳۷
امکان کاهش ارتفاع کف تا کف زیرزمین جهت کاهش طول رمپ وجود دارد؟اگر میشود میزان کاهش هم بیان کنید
کارفرما در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۴
خیر چون از 2:40کف تا زیر پل بشود کوتاه میشود شیب رمپ تا 18درصد مجاز میباشد
کارفرما در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۵
منظورم این است از 2:40کوتاه تر سقف کوتاه میشود .البته تا 2:30نیز مشکلی نیست
20
شرکت‌کننده شماره 43 در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۷
سلام در نقشه طبقه همکف نوشتین درب ورودی پارکینگ، الزامیه که رمپ از اون خط شروع شه؟و با توجه به گفته های پروژه ورودی سواره روی همکف هم از همون سمت و از روی رمپ باید باشه؟
کارفرما در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۲۱
سوال شما برام کمی نامفهومه ولی در کل ما برای رمپ و ورودی ادم رو 7متر بیشتر ورودی نداریم
19
شرکت‌کننده شماره 6980 در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۶
سلام و عرض ادب کف تا کف زیر زمین 3/06 یا 3/60؟
کارفرما در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۱
بستگی به طول رمپ داردولی3/06میباشد
18
شرکت‌کننده شماره 7401 در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۵
1-سرایداری در همکف قابل قبوله؟ 2- تعداد انباری مورد نیاز؟ 10 عدد؟
کارفرما در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۹
سرایداری باید در منفی یک باشد،وانباری حداقل 10تا
17
شرکت‌کننده شماره 3800 در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۲۴
سلام وقتتون بخیر در پاسخ به یکی از سوالات فرمودید مساحت نورگیر باید 12متر برای اتاق و 6متر برای آشپز خانه باشد اگر هر نورگیر برای یک واحد استفاده شود باید به اعداد بالا استناد کرد یا طبق فایل پیوست میتوان نورگیر را برای اتاق وآشپزخانه حداقل 4متر در نظر گرفت؟
کارفرما در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۶
دوست عزیز حداقل سطح نورگیر 12متر میباشد برای اشپزخانه 6متر حال اگر اشپزخانه و خواب از یک نور گیر باشد همان 12متر کافی میباشد.
16
شرکت‌کننده شماره 7401 در تاریخ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۲
با سلام و احترام امکان طراحی زیرزمین -2 وجود دارد؟
کارفرما در تاریخ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۶
متاسفانه خیر
15
شرکت‌کننده شماره 5794 در تاریخ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۲
در قسمت پشت ساختمان که نمای شمال آن میباشد نور مستقیم داریم؟ و هیچ ورودی از این سمت به همکف نداریم؟
کارفرما در تاریخ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۵
مهندس عزیز ملک شمالی میباشد فقط از نور گیر می توان نور گرفت و نمیشود ورودی داشت
14
شرکت‌کننده شماره 7239 در تاریخ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۰
سلام وقتتون بخیر با توجه به ضوابط اتشنشانی راه پله حتما باید پنجره داشته باشه؟
کارفرما در تاریخ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۶
خیر
13
شرکت‌کننده شماره 5794 در تاریخ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۸
تراس ها میتونه دیوار به دیوار طراحی بشه. منظورم کناره هم باشه؟
کارفرما در تاریخ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۶
فقط مشرفیت نداشته باشند.
12
شرکت‌کننده شماره 6155 در تاریخ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۴۵
سلام و خسته نباسید جسارتا مهلت شرکت در مسابقه تا چه تاریخی می باشد. ممنونم
کارفرما در تاریخ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۴
روز شمار داره
11
شرکت‌کننده شماره 6155 در تاریخ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۴۵
سلام و خسته نباسید جسارتا مهلت شرکت در مسابقه تا چه تاریخی می باشد. ممنونم
کارفرما در تاریخ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۵
روز شمارتعیین کرده
10
شرکت‌کننده شماره 619 در تاریخ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۷
سلام. آیا در حیاط فقط یک درب پارکینگ میشه گذاشت؟ یعنی هم در نمای جنوبی و هم غربی نمیشه درب پارکینگ طراحی شود؟
کارفرما در تاریخ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۴
دوست عزیز ما فقط از جنوب 8متر به گذر راه داریم پس درب ورودی فقط از جنوب باید باشد نه غرب یا شرق.من بنظرم درب پارکینگ را در روی رمپ ها قرار دهید به صلاح باشد تا لابی از گذر بخوبی پیدا باشد.
9
شرکت‌کننده شماره 5794 در تاریخ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۹
یه توضیحی در مورد ورودی پارکینگ و رمپ میفرمایید. از سمت حیاط ورودی پارکینگ و ورودی پیاده باشه. یا میتونه ورودی ها پارکینگ و پیاده از دو سمت باشه؟
کارفرما در تاریخ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۲
دوست عزیز ما اصلا فقط 8متر از جنوب غربی ملکبه گذر راه داریم و همه ورودی ها از ان قسمت صورت میگیرد و از قسمت شرق و غرب و شمال اصلا به پلاک میباشدو فقط از قسمت جنوب غربی به گذر ارتباط داریم.
8
شرکت‌کننده شماره 5794 در تاریخ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۶
سلام خسته نباشید. یه سوالی بابت نورگیر ها. 1. واحد غربی هم از شمال و جنوب نور مستقیم میگیره؟ 2-واحد شرقی هم در در قسمت حیاط یه اتاق نور میگیره، میمونه 2 خواب دیگر ک باید نورگیر مشترک طراحی بشه. ب چ دلیل باید 2 نورگیر طراحی کنیم.
کارفرما در تاریخ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۰
1-ملک شمالی میباشد و فقط از جنوب نور گیری مستقیم خواهد داشت.2-دو واحد میباشد و بستگی به نوع طراحی شما دارد.
7
شرکت‌کننده شماره 619 در تاریخ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۲۸
سلام. برای طراحی پارکینگ منفی 1 می بایست از داخل طبقه ی همکف رمپ را طراحی کنیم؟
کارفرما در تاریخ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۸
شما هم از حیاط و هم از طبقه همکف میشود بستگی به نوع طراحی شما دارد.
6
شرکت‌کننده شماره 3800 در تاریخ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۰
در پلان همکف با تعیین محل درب پارکینگ آیا هر 2 رمپ باید از سمت غرب به شرق و بعد از خط مشکی تعیین شده شروع شوند؟
کارفرما در تاریخ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۷
بله هر دو از غرب به شرق میشود چون صلاح بر این است که روبرو گذر لابی قرار بگیرد ولی در هر صورت بعد ازورود از گذر به حریم بنا یک 5*5جلوی رمپ و شروع ان نیاز میباشد .شما از هر جایی رمپ مورد دلخواه باشد میتوانید رمپ شروع شود ولی رعایت5*5جلو رمپ الزامی میباشد.
5
شرکت‌کننده شماره 6699 در تاریخ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۹
عرض سلام و وقت بخیر من برای هر واحد از دو نورگیر استفاده کردم: یک نورگیر 7مترمربعی(4×1.75) برای دو اتاق خواب و یک نورگیر 5.5مترمربعی(2.5×2.2) بطور جداگانه برای اتاق مستر که مجموع اینها 12مترمربع میشه... برای واحد دیگه هم به همین شکل (یعنی 4تانورگیر با مجموع حدودا 24مترمربع در هر طبقه...) آیا این از لحاظ ضوابط و از لحاظ کیفیت نورگیری اتاق ها مانعی داره؟
کارفرما در تاریخ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۳
سلام مهندس عزیز،خیر نمی توانید استفاده نمایید طبق قوانین شهرداری حتی یک خواب حداقل متراژ نور گیری 12متر میباشد قواعد و قوانین شهرداری جز اطلاعات اپلود شده هست.فقط برای اشپزخانه میتوانید نور گیر 6متری استفاده نمایید.
4
شرکت‌کننده شماره 3800 در تاریخ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۸
با سلام محدوده ی زمین خط چین قرمز رنگ است یا خط مشکی؟ و تعیین درب ورودی پارکینگ در وسط حیاط (اگر محدوده زمین نقطه چین قرمز باشد) یا وسط کوچه(اگر خط مشکی باشد ) به چه دلیل است؟
کارفرما در تاریخ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۴۵
سلام مهندس جان،محدوده زمین خط چین قرمزمیباشد و خط مشکی محدوده سطح اشغال وبارعایت درز انقطاع دور تا دور ملک میباشد،منظور حدود ملک نقطه چین و سطح اشغال مشکی و مابقی اختلاف این دو حیاط ملک میباشد.
3
شرکت‌کننده شماره 2838 در تاریخ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۸
سلام.شبتون بخیر.درمورد نورگیر سوالی که خدمتتون داشتم این هست که حداکثر چند متر مربع برای نورگیر در نظر گرفتین و اینکه امکان استفاده از دو نورگیر (با رعایت استاندارد ها و مساحت حداکثری مدنظر شما)وجود داره یا نه.ممنون
کارفرما در تاریخ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۸
سلام خدمت شما مهندس عزیز حداقل دو نور گیر ما نیاز داریم .برای نورگیری اتاقها از دو نورگیر 12نتری باید نور گیری کنیم
کارفرما در تاریخ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۹
حال تپضیح اینکه تگر برای واحد شرقی برای اشپزخانه نیز نور گیر سومی لازم باشدمانعی ندارد.
2
شرکت‌کننده شماره 7206 در تاریخ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۲۴
سلام وقت بخیر لطفا موقعیت پروژه رو داخل نقشه(Google maps) مشخص کنید.
طرح تو طرح در تاریخ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۴۷ tarh2tarh سلام وقتتون بخیر https://goo.gl/maps/BuyxxBaWTTdqbMYY6
1
شرکت‌کننده شماره 7100 در تاریخ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۲۴
با سلام لطفا فایل پی دی اف نقشه ها را در فایل های راهنما قرار دهید با تشکر
طرح تو طرح در تاریخ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۴۷ tarh2tarh سلام روزتون بخیر در قسمت فایل های راهنما قرار گرفت.
(۰۲۱)۲۲۸۲۶۳۱۸
ارسال تیکت(ابتدا لاگین شوید)