گزارش چیدانه از حضور طرح تو طرح در میدکس

غوغای طرح تو طرح در میدکس 98

نویسنده:

۱۳۹۹-۱۰-۰۶

نمایشگاه‌‌‌های تجاری فرصت‌ بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورند تا محصولات و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند و با فعالان حوزه‌ی کاری خود ارتباط برقرار کنند. دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون  (MIDEX 2019) در تاریخ 24 الی 27 دی ماه سال 1398 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و فعالان و صاحب‌نظران این حوزه را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم ‌آورد. این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ی فعالان داخلی و بین‌المللی و اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی  (UFI)، در سال گذشته با حضور 250 شرکت داخلی و خارجی، در 25000 متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار شد. در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان خود عرضه کردند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره گرفتند.

برای مشاهده گزارش چیدانه‌ (مرجع تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی و معماری) از حضور طرح تو طرح در دهمین دوره نمایشگاه میدکس به لینک زیر مراجعه کنید :

 

 

ویدیوی غرفه طرح تو طرح در میدکس

 

 

طرح تو طرح نیز با شرکت در این نمایشگاه بین‌المللی مورد استقبال مخاطبان و بازدیدکنندگان خود قرار گرفت و توانست با  معرفی خود به بازار مرتبط  در آینده پیش‌روی معماری ایران و همه‌ی کسانی که نیاز به طراح و طراحی مرتبط با خود را دارند، تاثیرگذار باشد.

حضور برترین کارفرمایان و سازندگان در غرفه طرح تو طرح

​​​​​​

حضور فعال معماران و طراحان در غرفه طرح تو طرح

تقدیر نمایشگاه بین المللی میدکس از طرح تو طرح بابت طراحی غرفه

 برای ارتباط با کارشناسان طرح تو طرح و دریافت مشاوره، روی دکمه زیر کلیک کنید.

درخواست مشاوره

 

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

برای ثبت دیدگاه ابتدا باید وارد شوید

ورود
(۰۲۱)۲۲۸۲۶۳۱۸
ارسال تیکت(ابتدا لاگین شوید)